اطلاعات تازه ای از بازی Control منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، از زمان معرفی بازی کنترل (Control) در نمایشگاه E3 2018 خیلی ها به دلیل جو مرموز و رازآلود اثر، شیفته اش شدند. با اینکه عده ای بازی را به شباهت بیش از اندازه اش به کوانتوم بریک (Quantum Break) متهم کردند، اما به صورت کلی بازخوردها و نظرات نسبت به بازی بسیار مثبت بوده. اگر دنبال اطلاعات بیش تری از این اثر هستید باید بگوییم که نشریه گیم اینفورمر پرونده شماره این ماه خود را به کنترل اختصاص داده و هر روز جزئیات بیش تری از آن را به اشتراک می گذارد.

اطلاعات تازه ای از بازی Control منتشر شد

استودیوی بازی سازی رمدی، سازنده بازی کنترل، گفته است که پس از انتشار این بازی محتوای اضافه تری را در قالب بسته های الحاقی (DLC) به آن اضافه می نمایند. با این حال خبری از خرده تراکنش ها و پرداخت های درون برنامه ای و مدل های مشابه نخواهد بود.

بازی حداقل در زمان عرضه حالت عکاسی (Photo Mode) ندارد. اینکه آیا بعدها این قابلیت اضافه شود یا نه، هنوز مشخص نیست. استودیو رمدی همچنین گفته است که آن ها با تمام وجود سعی می نمایند تا از نهایت قدرت کنسول های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو استفاده نمایند.

همان طور که در تریلرها دیده بودیم، بازی نمایندگان قابلیت پرواز دارند و می توانند از این قدرت بهره های مختلفی ببرند و کاراکتر خود را به صورت آزادانه هدایت نمایند. تمامی اسلحه ها قابلیت ارتقا دارند و برای آپگرید کردن شان هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین یک بخش برای توانایی های مخصوص شخصیت بازی در نظر گرفته شده است.

همانند ساخته قبلی استودیو رمدی، در این اثر هم سیستم سنگر گیری - کاور دریافت - اتوماتیک بوده و دکمه مشخصی برای این کار در نظر گرفته نشده. کارگردان بازی هم در نهایت گفت که بازی به هیچ وجه ساختار خطی ندارد.

کنترل در سال جاری میلادی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترها روانه بازار خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشده است.

منبع: Gamingbolt

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6688

به "اطلاعات تازه ای از بازی Control منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه ای از بازی Control منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید