اعطای وام شهریه با کارمزد 2.5 درصد به دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی در دومین روز از گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: از معاونان فرهنگی و دانشجویی درخواست دارم که برنامه ها و الگوهای عملیاتی خود را ارائه نمایند.

اعطای وام شهریه با کارمزد 2.5 درصد به دانشجویان دانشگاه آزاد

وی اضافه نمود: معاونان دانشجویی و فرهنگی وکیل مدافع حقوق دانشجویان در این دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد درخصوص ارزیابی خود از وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: از وضعیت موجود راضی نیستیم اما نسبت به آینده امیدواریم. وضعیت فرهنگی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی موضوعی نیست که تنها به ما بستگی داشته باشد، بلکه موضوعات فرهنگی شامل عوامل داخلی و خارجی است.

طهرانچی گفت: کاهش شهریه مناطق محروم از موضوعاتی است که به دنبال آن هستیم و سال جاری با کاهش 50 درصدی شهریه این موضوع را اجرایی کردیم، البته در کنار این بخشنامه، موضوع تخفیف 2.5 درصدی به همه دانشجویانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند نیز ابلاغ شد.

وی اضافه نمود: براساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به افزایش 12.5 درصدی شهریه در سال 1397 هستیم اما هر دانشجویی که در زمان معین گردیده نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کند می تواند از تخفیف 2.5 درصدی برخوردار و در واقع افزایش شهریه در مورد این دانشجویان 10 درصد خواهد بود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید نمود: ما به دنبال سازوکارهای حمایتی برای دانشجویان هستیم و کوشش داریم شهریه دغدغه دانشجویان نباشد و بتوانند در زمان تحصیل از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار باشند تا تمرکز بیشتری بر تحصیل خود داشته باشند.

طهرانچی گفت: بر این اساس علاوه بر وام صندوق رفاه که با کارمزد 4 درصد به دانشجویان ارائه می گردد اخیرا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی قراردادی با دو بانک منعقد نموده است تا دانشجویان بتوانند از وام شهریه با کارمزد 2.5 درصد بهره مند شوند و تا سال آینده برنامه های حمایتی بهتر و بیشتری ابلاغ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 944

به "اعطای وام شهریه با کارمزد 2.5 درصد به دانشجویان دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای وام شهریه با کارمزد 2.5 درصد به دانشجویان دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید