افزودن قابلیت های امنیتی ویژه فیس بوک به اکانت های عادی

به گزارش مهسان بلاگ، فیس بوک اعلام نمود از سال 2021 به کاربرانش اجازه خواهد داد کلیدهای امنیتی فیزیکی را به عنوان راهی برای احراز هویتشان برای ورود به اپلیکیشن موبایلی این شبکه اجتماعی تعریف نمایند.

افزودن قابلیت های امنیتی ویژه فیس بوک به اکانت های عادی

فیس بوک اخیرا گزینه ای را عرضه نموده که مستلزم یک کلید امنیتی سخت افزاری برای اتصال به رایانه رومیزی پیش از هر بار ورود به این پلتفرم شبکه اجتماعی است.

این شرکت اظهار داشت کاربران می توانند کلید سخت افزاری را از فروشندگان خریداری نموده و در نزد فیس بوک به ثبت برسانند.

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا اظهار داشت میخواهد از سال آینده برنامه امنیتی فیس بوک پروتکت برای اکانتهای شخصیتهای برجسته شامل نامزدهای انتخابات را توسعه دهد و انواع حسابهای دنیای فیس بوک را تحت پوشش این برنامه قرار دهد.

عرضه سرویس امنیتی جدید پس از هک شبکه اجتماعی توییتر در ژوییه روی داد که در جریان آن کنترل حسابهای بسیاری از افراد معروف شامل جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا و الون ماسک، مدیرعامل تسلا به دست هکرها افتاد.

برنامه فیس بوک پروتکت که در حال حاضر در آمریکا موجود است، به سیاستمداران، سازمانهای دولتی و افراد کمپینهای انتخاباتی اجازه می دهد تمهیدات امنیتی بیشتری مانند احراز هویت دو مرحله ای و کنترل فوری تهدیدهای هک احتمالی را به اکانتهای فیس بوک خود اضافه نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک اعلام نموده که بزودی کاربرانی مانند خبرنگاران و فعالان حقوق بشر که در ریسک بالاتر هدف قرار دریافت توسط هکرهای پیشرفته هستند از این امکانات امنیتی برخوردار خواهند شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72941

به "افزودن قابلیت های امنیتی ویژه فیس بوک به اکانت های عادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن قابلیت های امنیتی ویژه فیس بوک به اکانت های عادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید