الهه دارستانی: می خواهیم نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک آرژانتین باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، الهه دارستانی گفت: تیم دختران ایران شاید تجربه بالایی نداشته باشد اما انگیزه بالایی دارد.می خواهیم نماینده شایسته ای درالمپیک آرژانیتن باشیم.

الهه دارستانی: می خواهیم نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک آرژانتین باشیم

الهه دارستانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره نوجوانان دختر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای حضور در المپیک نوجوانان آرژانتین آماده هستیم. تیم دختران بسکتبال سه نفره انگیزه بسیار بالایی دارد و با روحیه و اعتماد به نفس عازم مسابقات می شویم.

وی اضافه نمود: در شرایطی عازم آرژانتین می شویم که بسکتبال سه نفره بانوان ایران چند ماهی است مجوز حضور در میادین بین المللی را کسب نموده است. بر همین اساس تجربه بالایی نداریم اما بانوان ملی پوش ما در همین چند ماه گذشته که در رقابت های برون مرزی شرکت نموده اند توانایی و قابلیت های خود را به خوبی نشان دادند. به همین دلیل خوشبین هستیم که در آرژانتین نیز نمایش خوبی را از بازیکنان ببینیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 18 سال ادامه داد: تقریبا یک ماه پیش اطلاع پیدا کردیم که سهمیه المپیک را داریم به همین دلیل زمان زیادی برای آماده سازی تیم نداشتیم. چهارمرحله اردوی تمرینی داشتیم و بازی های تدارکاتی خود را با تیم های بزرگسالان و زیر 21 سال برگزار کردیم. با این وجود تمام کوشش ما این است که نماینده شایسته ای برای بسکتبال ایران باشیم. تیم بسکتبال سه نفره نوجوانان چندی پیش در رقابت های مالزی شرکت کرد و توانست رنکینگ 6 آسیا را به دست بیاورد. حالا با همان روحیه به المپیک آرژانتین می رویم.

دارستانی یادآورشد: در مرحله گروهی رقابت های بسکتبال سه نفره المپیک نوجوانان با تیم چین همگروه هستیم که حدود یک ماه پیش با این تیم بازی کردیم. تیم بسیار قدرتمندی است که عنوان قهرمانی آسیا را دارد. تیم مجارستان دیگر همگروهی ما نیز عنوان قهرمانی اروپا را دارد. آلمان و رومانی نیز از تیم های خوب و قدرتمند به شمار می روند. فیلم بازی های تیم آلمان را دیده ایم تیمی فوق العاده است. به طور حتم رقابت های سختی را در پیش داریم . به هرحال تجربه تیم ایران خیلی بالانیست. با این وجود ناامید نیستیم و روحیه تیمی بازیکنان بسیار خوب است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1908

به "الهه دارستانی: می خواهیم نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک آرژانتین باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه دارستانی: می خواهیم نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک آرژانتین باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید