امروز؛ بازگشایی آزادراه تهران-شمال ، فعلا روزی چند ساعت تردد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح آزمایشی قطعه یک آزادراه تهران-شمال از امروز اطلاع داد.

امروز؛ بازگشایی آزادراه تهران-شمال ، فعلا روزی چند ساعت تردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، جلال بهرامی از بازگشایی آزمایشی آزادراه تهران-شمال در روز جاری و به دستور رئیس جمهور اطلاع داد.

وی اضافه نمود: از امروز تا زمان افتتاح رسمی، روزانه چند ساعتی محور مذکور بازگشایی می گردد تا خودروها بتوانند تردد نمایند.

معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور یادآور شد: در حال حاضر خط کشی، نورپردازی و جت فن های این جهت تکمیل شده و من شخصاً از ابتدای صبح قطعه یک آزادراه تهران-شمال را با خودروی شخصی از ابتدا تا خاتمه یک بار طی کردم تا میزان آمادگی آن را برآورد کنم.

به گفته بهرامی، تونل های این جهت نیز آماده پذیرایی از خودروهای عبوری است؛ این تونل ها به صورت دو لایه بوده و جت فن ها در لایه درونی تونل نصب شده اند تا آلودگی صوتی و تنفسی کمتری برای سرنشینان خودروهای عبوری ایجاد نمایند. ضمن اینکه دو لایه بودن تونل، ضریب ایمنی آن را خصوصاً در مواقع آتش سوزی افزایش می دهد.

وی توضیح داد: بخش عمده روسازی قطعه یک آزادراه تهران-شمال، بتنی بوده که عمر روسازی محور را به دو برابر عمر روسازی آسفالتی افزایش می دهد.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی گفت: فعلاً برای تردد آزمایشی، از خودروهای عبوری عوارض اخذ نمی گردد.

لازم به ذکر است روز گذشته حسن روحانی در مراسم سخنرانی خاتمه راهپیمایی 22 بهمن از راه اندازی آزمایشی آزادراه تهران-شمال در روز جاری (23 بهمن 98) اطلاع داده بود.

رئیس جمهور همچنین اواخر روز گذشته در نامه ای به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا قطعه یک آزادراه تهران-شمال از امروز و پیش از افتتاح رسمی، زیر بار ترافیک آزمایشی برود.

  • زمان افتتاح قطعه اول آزادراه تهران - شمال

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34585

به "امروز؛ بازگشایی آزادراه تهران-شمال ، فعلا روزی چند ساعت تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ بازگشایی آزادراه تهران-شمال ، فعلا روزی چند ساعت تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید