امضای تفاهم نامه شهرداری قزوین با شرکت راه سازی چین

به گزارش مهسان بلاگ، شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین با شرکت راه سازی چین تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم نامه شهرداری قزوین با شرکت راه سازی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، مسعود نصرتی بعد از ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت راه سازی چین که با حضور اعضای شورای شهر قزوین برگزار گردید، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و سیاست های شهرداری قزوین، قزوین آمادگی انعقاد قرار داد با سرمایه گذاران خارجی را دارد.

وی با تاکید به این نکته که تمام مسئولان استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی در قزوین حامیت می نمایند، اضافه کرد: با توجه به اولویت بندی های قزوین در اجرای پروژه های شهری تمام مسئولان استان به ویژه اعضای شورای شهر نیز این سرمایه گذاری حمایت می نمایند.

شهردار قزوین توضیح داد: شهر قزوین از ظرفیت های بسیار زیادی برای اجرای پروژه های شهری برخوردار است به همین دلیل شرکت سرمایه گذاری (CRBC) در پس از آنالیز می تواند با حمایت شهرداری قزوین کار را شروع کند.

وی ادامه داد: شهر قزوین از جمله شهرای کشور به شمار می رود که حمایت بسیار زیادی از سرما گذاران دارد تا جایی که به این نام در ایران شناخته شده است بنابراین بستر مناسبی برای فعالیت شرکت (CRBC) در قزوین وجود دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30941

به "امضای تفاهم نامه شهرداری قزوین با شرکت راه سازی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه شهرداری قزوین با شرکت راه سازی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید