انتظارات از رئیس آینده فدراسیون فوتبال، حاشیه زدایی در اولویت

به گزارش مهسان بلاگ، حسین عبدی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: امیدوار بودم زودتر از اینها تکلیف رئیس معین گردد تا تیم های ملی بتوانند برنامه ریزی لازم داشته باشند.

انتظارات از رئیس آینده فدراسیون فوتبال، حاشیه زدایی در اولویت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی درباره مسائل به وجود آمده در ماه های اخیر به دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات تاکید نمود: تیم های پایه احتیاج دارند خودشان را آماده نمایند و باید زیرساخت های لازم برای هر یک از رده ها انجام گردد. آنها بلاتکلیف هستند و تعیین نیست چه استراتژی برای رشد بازیکن در سطح ملی داریم.

عبدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را نیز دارد توضیح داد: فدراسیون فوتبال نه تنها باید در داخل کشور مستقل باشد بلکه احتیاج دارد در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نیز صاحب کرسی گردد.

او ادامه داد: تصمیم گیری های کلان برای فوتبال آسیا در چنین نهادهای بین المللی انجام می گردد. اگر در آنجا نماینده نداشته باشیم قطعاً با مسائل قبلی باز هم روبرو خواهیم شد. کسی دلسوز فوتبال ایران نخواهد بود و تمام حریفان ما دنبال پیدا کردن نقاط ضعف ما هستند.

عبدی تاکید نمود: فوتبال ایران احتیاج به قدرت مدیریتی بالا در داخل و آسیا است. هر یک از نامزدها باید برنامه ویژه ای برای حل مسائل کوتاه مدت داخل فدراسیون داشته باشد. رئیس فدراسیون باید لابی بین المللی کند.

او درباره انتظارات خود از رئیس آینده فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال احتیاج به نگاه ویژه به بطن خودش دارد. باید حاشیه ها را از فوتبال دور کرد و نتایج درخشان گرفت. حاشیه زدایی در کوتاه مدت باید مورد توجه قرار بگیرد.

عبدی یادآور شد: آموزش در فدراسیون فوتبال برای ارکان فنی هم باید اهمیت پیدا کند. باید افکار فنی مربیان و بازیکنان را با برگزاری کلاس هایی از سوی فدراسیون ارتقا بدهیم. احتیاج به برنامه ریزی منسجم در این حوزه داریم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران دلسوزان زیادی دارد. باید آنها را در فدراسیون جمع کرد تا دیگر هزینه سازی نکنیم و به فکر درآمدزایی با استفاده از توانمندی های آنها باشیم. مسائل زیادی پیش روی رئیس بعدی است اما اگر برنامه داشته باشد می تواند راه را برای موفقیت ایجاد کند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78064

به "انتظارات از رئیس آینده فدراسیون فوتبال، حاشیه زدایی در اولویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از رئیس آینده فدراسیون فوتبال، حاشیه زدایی در اولویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید