انصاری فرد: مربی پانیونیوس گفت نمی خواهم زیاد در تیمم بمانی، امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونان ابراز امیدواری کرد، تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

انصاری فرد: مربی پانیونیوس گفت نمی خواهم زیاد در تیمم بمانی، امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی پانیونیوس یکشنبه شب در لیگ یونان پنجمین گل خود در فصل جاری را به ثمر رساند. او در این فصل نمایش خوبی در لیگ یونان داشته و ادامه این فرایند می تواند در فصل آینده انصاری فرد را به سمت تیم های عظیم تری راهنمایی کند. این مهاجم در خصوص شرایط خود در لیگ یونان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

خبرنگاران: از ابتدای فصل آغاز کنیم که خیلی دیر به تمرینات پانیونیوس اضافه شدی. آیا این موضوع باعث شد که در هفته های ابتدایی در ترکیب ثابت جایی نداشته باشی؟

همان طور که گفتید من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و سه چهار روز مانده بود که لیگ یونان آغاز گردد. تیم ما تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را انجام داده بود، ولی با این حال توانستم خیلی زود و از هفته دوم بازی کنم. به هر حال به زمان احتیاج داشتم تا به ترکیب ثابت برسم و بازیکنان پانیونیوس مرا به عنوان یک بازیکن جدید قبول نمایند. ما مربی عظیمی داریم و با یاری او توانستم خیلی زود به تیم اضافه شوم.

خبرنگاران: تا الان در مجموع چند گل برای پانیونیوس زده ای؟

من پنج گل در لیگ زدم و یک گل هم در جام حذفی.

خبرنگاران: ظاهراً یکی از گل های تو جزو گل های زیبای لیگ یونان بوده است ...

گل من روی یک کار تیمی بود که از وسط زمین آغاز شد و در نهایت با یک کار تاکتیکی و تمرین شده به گل رسیدیم.

خبرنگاران: چقدر شانس دارید سال جاری سهمیه یورو لیگ را کسب کنید؟

ما الان در رده پنجم جدول هستیم و آینده را نمی توان پیش بینی کرد، ولی کوشش می کنیم تا به این مهم برسیم. المپیاکوس که احتمالاً قهرمان می گردد. این تیم مثل بایرن مونیخ در آلمان می ماند و تمام تیم ها برابرش چاره ای جز شکست ندارند. مسئولان باشگاه المپیاکوس خیلی هزینه نموده اند و این تیم از نظر فوتبالی هم خیلی قدرتمند است. تیم قهرمان لیگ یونان مستقیماً به لیگ قهرمانان می رود، تیم دوم در پلی آف حاضر می گردد و سه تیم بعدی هم در یورو لیگ حضور پیدا می نمایند. این نشان دهنده قدرت لیگ یونان است که پنج تیم از آن در لیگ های اروپا حضور پیدا می نمایند. در عین حال باید بگویم کارمان برای کسب سهمیه یورو لیگ خیلی سخت است و امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را برای حضور در این مسابقات کسب کنیم.

خبرنگاران: در جام حذفی شانس رفتن به جمع هشت تیم برتر را دارید؟

بله، همین طور است. ما بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر بردیم و فردا بازی برگشت را انجام می دهیم. اگر ببریم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا خواهیم کرد. حالا باید ببینیم در مراحل بعد با کدام تیم ها روبه رو می شویم.

خبرنگاران: بعضی در ابتدای فصل از انتخاب تو انتقاد کردند. از این نقدها ناراحت نمی شدی؟

آنهایی که انتقاد کردند از روی غرض ورزی بود. نباید فراموش کرد که تیم ملی یونان قهرمان اروپا شده است و بی جهت نیست که لیگ این کشور پنج سهمیه در لیگ های اروپایی دارد. تیم المپیاکوس همین چند هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را در زمین خودش شکست داد. یونان لیگ خوبی دارد و هدف من این است که بتوانم از اینجا در یک لیگ معتبر و یک تیم خوب بازی کنم. من باید همین فرایند را ادامه بدهم تا ببینم آخر فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. زمانی که قرار شد با پانیونیوس قرارداد امضا کنم، سرمربی تیم حرف جالبی به من زد. مارینوس به من گفت که نمی خواهیم زیاد اینجا بمانی و پنج سال بازی کنی. ما می خواهیم در یک یا دو سال آنقدر خوب بازی کنی که به تیم های بهتر ترانسفر شوی. هدف خودم هم همین است و می خواهم به تیم های عظیم تر بروم.

خبرنگاران: دوست داری در کدام لیگ بازی کنی؟

لالیگا و بوندس لیگا را دوست دارم. قرارداد من طوری است که می توانم در خاتمه فصل جدا شوم. نکته جالب این است که باشگاه های یونانی از جمله پانیونیوس بازیکن ساز هستند. جالب است بدانید که در تیم ما بازیکن بالای 27 سال وجود ندارد. هر سال تعداد زیادی از بازیکنان لیگ یونان به لیگ های آلمان، اسپانیا، انگلیس و ... ترانسفر می شوند. من خیلی تحقیق کردم تا این تیم را انتخاب کنم.

خبرنگاران: اولین بار چه کسی به تو پیشنهاد حضور در تیم پانیونیوس را داد؟

آن موقع در ایران بودم. یادم می آید که در خانه بودم و مدیر این باشگاه با من تماس گرفت. او به من گفت که فیلم بازی هایت را دیده ایم و حاضریم تمامی شرایط مورد نظرت را قبول کنیم. بعد از تحقیق در خصوص پانیونیوس و صحبتی که با مدیربرنامه هایم داشتم، تصمیم گرفتم به یونان بروم. آنجا همه چیز را آنالیز کردم و خوشحالم که الان ایرانی ها تیمم (پانیونیوس) را بیشتر می شناسند. خوشبختانه تا الان همه چیز برایم خوب پیش رفته است، آنهم در شرایطی که فشار تمرینات ما با فشار یک بازی 90 دقیقه ای برابری می نماید.

خبرنگاران: قبل از آغاز فصل از چند تیم ایرانی پیشنهاد داشتی؟

من دوست ندارم نامی از تیم ها بیاورم، ولی از بیشتر تیم های عظیم ایران پیشنهاد داشتم. من دنبال بازارگرمی نبودم و همان زمان به باشگاه های ایرانی گفتم که می خواهم در اروپا بازی کنم و تمایلی به بازگشت به ایران ندارم.

خبرنگاران: بازی های لیگ ایران را می بینی، به نظرت چه تیمی قهرمان می گردد؟

خلاصه بازی ها را می بینم. نمی دانم چه تیمی قهرمان خواهد شد و امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد به این عنوان برسد. من که هوادار پرسپولیس هستم و شنیده ام که آنها در فصل جاری خوب بازی می نمایند. طبیعتاً دوست دارم این تیم قهرمان گردد. من در پرسپولیس دوستان زیادی دارم و به این تیم تعصب دارم.

لیسون: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

مجله روگذر: مجله روگذر | مجله وقایع نگاری روزمره یک مهندس معماری

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49754

به "انصاری فرد: مربی پانیونیوس گفت نمی خواهم زیاد در تیمم بمانی، امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: مربی پانیونیوس گفت نمی خواهم زیاد در تیمم بمانی، امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید