اگر سفر به وان شما را قلقلک می دهد؛ این مقاله را باید بخوانید!

به گزارش مهسان بلاگ، چرا تور وان برای متقاضیان ایرانی محبوب است؟ هزینه سفر به وان به اندازه هزینه سفر به بسیاری از تورهای داخلی کشور خودمان است، با این تفاوت که ویژگی های منحصر به فردی دارد که در داخل کشورمان پیدا نمی گردد.

اگر سفر به وان شما را قلقلک می دهد؛ این مقاله را باید بخوانید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نهال گشت ؛ حتما تعاریفی از تور وان به گوشتان خورده است. ممکن است اطرافیانتان به وان سفر نموده باشند و هر کدام حرف های متفاوتی درباره آنجا برایتان نقل نموده باشند. شاید هم کامنت های مردم را درباره وان در شبکه های اجتماعی خوانده باشید.

تعدادی از این کامنت ها را اینجا برایتان آورده ایم:

  • خیلی خوبه؛ زمینی میری و میای، بی دردسر. نزدیک ایرانم هست
  • خسته شدیم هی رفتیم تور استانبول، این بار رفتیم یه جای دیگه؛ وان
  • تا به حال در عمرم ندیده بودم! رنگ هر کدوم از چشمای گربه ها در وان با رنگ چشم دیگه شون فرق داره!! جل الخالق!!!
  • واسه من که به جاهای باستانی علاقه دارم جالب بود
  • حراجی هاش خوب بودن، به شرطی که موقع حراجی خودتونو برسونید

با توجه به اینکه برخی از مسافران تور استانبول و سایر تورهای نهال گشت با ما تماس می گیرند و از تور وان می پرسند، بر آن شدیم که در این مقاله هدایت درباره تور وان برایتان تهیه کنیم. این مقاله را بخوانید، اگر درصدد خرید تور وان شدید، روی لینک های این مقاله کلیک کنید، وارد صفحه تور وان شوید و اطلاعات تکمیلی را آنجا بخوانید.

چرا تور وان برای متقاضیان ایرانی محبوب است؟

  • هزینه سفر به وان به اندازه هزینه سفر به بسیاری از تورهای داخلی کشور خودمان است، با این تفاوت که ویژگی های منحصر به فردی دارد که در داخل کشورمان پیدا نمی گردد.
  • وان استانی کوچک در شرق ترکیه و همسایه غربی ماست و در نتیجه دسترسی زمینی به آن بسیار آسان است.
  • برای کسانی که می خواهند به ترکیه سفر نمایند، اما نمی خواهند به اندازه استانبول خرج نمایند، تور وان گزینه بسیار مقرون به صرفه ای است، بخصوص اینکه در هر فصل حراجی های زیادی در آنجا برگزار می گردد و اغلب کالاهایی را که در استانبول می خواهید بخرید، می توانید با همان قیمت در وان پیدا کنید.
  • حتما نام کوه های معروف آرارات به گوشتان خورده است. این کوه ها در وان قرار گرفته اند.
  • عمیق ترین دریاچه ترکیه در وان قرار گرفته است. دریاچه ای که در اثر انفجار آتشفشان ایجاد شده است و بسیاری از دولت ها در تاریخ ترکیه از جمله دولت بیزانس، سلجوقیان، عثمانی و ... از آن عبور نموده اند.
  • همان طور که بالاتر نوشتیم، وان شهری باستانی است که می توانید تعداد زیادی ابنیه قدیمی در آنجا پیدا کنید، از جمله جزیره باستانی آختامار، کلیسای صلیب مقدس، مساجد باستانی مانند مسجد الیو، مسجد کایا و ... .

بهترین زمان برای خرید تور وان؟

پاسخ به این سوال به 2 عامل بستگی دارد؛ اینکه از تور وان چه انتظاری دارید و اینکه به چه نوع آب و هوایی علاقمند هستید.

اگر به دنبال گشت و گذار در هوای گرم و آفتابی هستید، بهار و تابستان وان برایتان گزینه بهتری است، اما باید قید ارزانی کالاها را بزنید، چون با توجه به تعداد زیاد توریست در بهار و تابستان وان، قیمت کالاها از فصول دیگر سال بالاتر است.

اگر به دنبال خرید هستید و علاقمند به برف و برف بازی، زمستان بهترین گزینه است، زیرا وان در ایام زمستان بسیار خلوت است و بسیاری از فروشگاه های آفرهای ویژه ای برای جذب مخاطب می گذارند و می توانید کالاهای مورد نظرتان را از جمله پوشاک با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.

در تور وان چه خدماتی به شما ارائه می گردد؟

با توجه به نزدیک بودن وان به مرز غربی کشورمان، پکیج تور وان با قطار VIP ارائه می گردد، به اضافه اقامت در هتل های 3، 4 و یا 5 ستاره، صبحانه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرایی در راستا رفت، بیمه مسافرتی و تورلیدر فارسی زبان.

انتخاب هر کدام از این موارد به خواسته شما بستگی دارد.

اگر ساکن تبریز یا تهران هستید، تور وان با قطار از تبریز و تهران برقرار است. می توانید مستقیما از آنجا سوار قطار وان شوید. ضمناًً قطار وان تحت گارانتی نهال گشت است

کیفیت هتل های وان در چه حدی است؟!

در انتخاب هتل های وان سعی کنید هتل های 4 یا 5 ستاره را انتخاب کنید، چون هتل های وان خیلی لوکس نیستند. قبل از انتخاب هتل حتما با ما مشورت کنید و سپس دست به انتخاب هتل بزنید.

همینجا یک گارانتی به شما می دهیم:

با توجه به سابقه بالای نهال گشت در برگزاری تور وان و آشنایی با هتل داران آنجا، ما کیفیت هتل رسمینا را در آنجا تضمین می کنیم. شما می توانید تور وان با اقامت در هتل رسمینا را با بهترین قیمت ممکن از نهال گشت خریداری کنید!

نحوه محاسبه قیمت تور وان با قطار به چه شکل است؟

قیمت تور وان با قطار به 2 عامل بستگی دارد؛ هزینه رفت و برگشت و هزینه هتل.

رفت و برگشت با قطار 4 تخته البرز انجام می گردد که برای دیدن هزینه های قطار می توان روی لینک های این مقاله کلیک کنید و قیمت ها را ببینید.

هزینه هتل به نوع آن هتل و موقعیت آن نسبت به مرکز شهر بستگی دارد. عموما هر قدر هتل از مرکز شهر دورتر باشد هزینه اقامت در آن پایین تر است. البته همواره این گونه نیست. بهترین راه این است که با ما مشورت کنید.

برای اولین بار است که می خواهید به وان سفر کنید؟

اگر برای اولین بار است که می خواهید به وان سفر کنید، پیشنهاد می کنیم حتما با تور و به صورت گروهی سفر کنید تا از مزایای داشتن تورلیدر بهره ببرید. تورلیدر فارسی زبان نهال گشت در وان سال هاست که با آنجا آشناست و مثل کف دستش بالا و پایین آنجا را می شناسد! اگر بخواهید کالایی بخرید، او می داند از کجا بخرید تا با کمترین قیمت برایتان تمام گردد، نقاط دیدنی شهر را کامل می شناسد و دیگر وقتتان برای پیدا کردن نقاط دیدنی وان و صحیح و خطا کردن در انتخاب اماکن توریستی تلف نمی گردد.

اگر درباره تور وان سوالی داشتید، با شماره 02633143 تماس بگیرید. اعضای تیم تور وان نهال گشت پای گوشی های تلفن آماده هستند تا به همه سوالات شما درباره تورهای وان پاسخ دهند!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60490

به "اگر سفر به وان شما را قلقلک می دهد؛ این مقاله را باید بخوانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر سفر به وان شما را قلقلک می دهد؛ این مقاله را باید بخوانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید