بازدید اردوغان از منطقه ها سیل زده

به گزارش مهسان بلاگ، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه پس از اقامه نماز آدینه در مسجد بوزکورت در استان کاستامونو در رابطه با اقدامات صورت گرفته و آینده در منطقه ها سیل زده تاکید نمود: وزارت راه در پی ایجاد راستا جایگزین در منطقه های که جاده ها و پل ها خسارت دیده اند، هستند.

بازدید اردوغان از منطقه ها سیل زده

به گزارش خبرنگاران، رئیس جمهور ترکیه گفت: 4 هزار و 760 پرسنل، 19 بالگرد، 1 پهپاد، 66 آمبولانس، 41 نیروی امداد و نجات، 630 خودروی خدماتی، 437 تجهیزات سنگین و بسیاری از تجهیزات دیگر در منطقه ها سیل زده در حال فعالیت هستند.

اردوغان در ادامه توضیح داد: تمامی تدابیر اضطراری از حمایت اقتصادی گرفته تا تعویق در پرداخت اقتصادیات در منطقه ها سیل زده اتخاذ شده است.

رئیس جمهور ترکیه بعلاوه منطقه ها خسارت دیده از سیل در شهر های کاستامونو، بارتین و سینوپ را منطقه ها فاجعه زده اظهار داشت.

وی ضمن اشاره به آنکه هموطنانی که از دست داده ایم را نمی توانیم برگردانیم، اما دولت از توان، امکان و اراده تامین تمامی خسارات برخوردار است، گفت: پس از پشت سر گذاشتن از دوره حساسی که در آن به سر می بریم، دوره کاملا جدیدی برای مردم و این کشور شروع خواهد شد.

اردوغان بعلاوه متذکر شد: با ساخت خانه های بهتر به جای خانه های تخریب شده، کاشت نهال بیشتر در جنگل های سوخته به راه خود ادامه خواهیم داد. انشالله ساخت منازل مسکونی در منطقه ها سیل زده را همچون سایر منطقه ها فاجعه زده، اگر شرایط فوق العاده ای پیش نیاید، تمام خواهیم کرد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93604

به "بازدید اردوغان از منطقه ها سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اردوغان از منطقه ها سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید