بازگشت آمار بیماران کرونا در اصفهان به روزهای آخر اسفند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اکنون تعداد بستری بیماران کرونایی در این استان به میزان روزهای آخر اسفند 98 نزدیک می شود که زنگ خطری برای مردم و مسئولان است.

بازگشت آمار بیماران کرونا در اصفهان به روزهای آخر اسفند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، طاهره چنگیز روز شنبه 14 تیر گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد افزایش بستری ها در مجموع 687 نفر در استان هستیم یعنی بیش از 110 نفر در 24 ساعت گذشته بستری شدند.

وی شرح داد: به نظر می رسد بازگشت دوباره محدودیت ها می تواند عامل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در استان اصفهان شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین زنگ خطر دیگری که وجود دارد در خصوص سن مبتلایان به این بیماری است که آمار حاکی از کاهش سن مبتلایان بستری است.

چنگیز ادامه داد: در این مرحله بیمارستان های امین، خورشید و غرضی به عنوان مرکز ارجاع بیماران کرونایی در شهر اصفهان است و علاوه بر این سایر بیمارستان ها نیز دارای بخش ایزوله به منظور پذیرش بیمارانی است که به واسطه بیماری دیگری غیر از کرونا مراجعه داشته و ابتلای به کرونا در آنها تشخیص داده شده است.

وی تاکید کرد: تجمع ها عامل گسترش بیماری کروناست و مردم از حضور در اجتماع غیرضروری در همه بخش ها خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: متاسفانه برخی گزارش ها حاکی از این است با شروع فعالیت تالارها در استان، این مراکز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم ندارند.

وی اضافه نمود: با وجود اینکه مراسمی مثل جشن عروسی، ترحیم و مهمانی و موارد شبیه آن در فرهنگ ما پسندیده است ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا توصیه می شود، شهروندان و هم استانی ها از حضور در این برنامه ها اجتناب کنند.

تا به امروز بیش از یک میلیون و 530 هزار آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور اجرا شده و تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا بیش از 225 هزار و تعداد جان باختگان از این بیماری بیش از یازده هزار نفر بوده است.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54369

به "بازگشت آمار بیماران کرونا در اصفهان به روزهای آخر اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آمار بیماران کرونا در اصفهان به روزهای آخر اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید