بازگشت فوتبال خیابانی به فیفا 20

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت EA Sports پس از هشت سال میخواهد بار دیگر فوتبال خیابانی را به نسخه جدید بازی فیفا یعنی فیفا 20 بیاورد.

بازگشت فوتبال خیابانی به فیفا 20

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، برای اولین بار از سال 2012، فوتبال خیابانی به بازی فیفا بازخواهد گشت.

کمپانی بازی سازیای اِی اسپرتس(EA Sports) امروز در نمایشگاه رسانه و تجارت E3 2019 از یک حالت جدید به نام ولتا(Volta) پرده برداری کرد که بازی فوتبال خیابانی را به فیفا 20 می آورد.

در حالی که ما یک نگاه اجمالی از فوتبال خیابانی را در فیفا 18 دیدیم، نسخه سال جاری حالت کاملاً پیشرفته ای خواهد داشت. در ولتا شما می توانید شخصیت خود را ایجاد کنید و بازی در قفس و زمین های فوتسال را در سراسر دنیا از جمله لندن، آمستردام و توکیو تجربه کنید.

تیم ها از سه تا پنج بازیکن تشکیل خواهند شد که شما می توانید با شخصیت های سفارشی یا بازیکنان حرفه ای خود بازی کنید و هر دو حالت داستانی و لیگ را داشته باشید.

به نظر می رسد ولتا یک هوای تازه در پیکر بازی فیفا باشد. اما فیفا 20 به غیر از ولتا چیزهای بیشتری در چنته دارد. شرکت سازنده می گوید بار دیگر بر افزایش سطح واقع گرایی در بازی تمرکز نموده است و اگر شما در چند سال اخیر بازی فیفا را روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 پرو یا رایانه خانگی بازی نموده باشید، قطعاً می دانید که این بازی چقدر نسبت به نسخه های قدیمی تر خود واقعی به نظر می رسد.

حالا هم می توان این میزان از واقع گرایی را همراه با گرافیک بهبود یافته در بازی ها، ورزشگاه ها و فضای کلی مسابقات در ولتا انتظار داشت.

علاوه بر این، فیفا 20 با هوش مصنوعی هوشمندتری نیز همراه می گردد. به این معنی که بازیکنانی تحت کنترل شما نیستند درک و هوشیاری بهتری از زمان، فضا و موقعیت خود خواهند داشت. همچنین حرکت و چرخش توپ واقعی تر می گردد و جهت آن بسته به زاویه و قدرت شوت، دقیق تر مشخص می گردد.

کسانی که نسخه دمو را بازی نموده اند می گویند گذشتن از مدافعانی همچون ویرجیل فن دایک بسیار سخت شده است و اگر مهاجم سرعت داشته باشد و مدافع قدرتی باشد بلافاصله مدافع از قدرت خود بهره خواهد گرفت و دیگر نمی توان به راحتی با سرعت بالای مهاجمان از سد مدافعان گذشت. همچنین زاویه بدن بازیکن با دروازه هنگام شوت زدن مهم است.

همانطور که گفته شد بازیکنانی که تحت کنترل مستقیم بازیکن نیستند باهوش تر شده اند و از جریان و اتفاقات بازی عقب نمی مانند.

همچنین سعی شده است تا مشکل اشتباهات وحشتناک دروازه بان ها اصلاح گردد.

برای ولتا نیز ضربه ها و مهارت های حرکتی ساده تر طراحی شده است که با انیمیشن های جدید خیره کننده تکمیل شده و تنوع توانایی استفاده از دیوار به عنوان هم بازی را در طول بازی های خیابانی در دسترس است.

فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های خانگی عرضه می گردد.

حالا باید منتظر ماند و دید که بازی پرو اوولوشن ساکر یا اصلاحا پس(PES) برای نسخه سال جدید خود در روزهای آینده چه امکاناتی به ارمغان خواهد آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10559

به "بازگشت فوتبال خیابانی به فیفا 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت فوتبال خیابانی به فیفا 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید