بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح یک هتل در بافت تاریخی فرهنگی شیراز اطلاع داد.

بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی این استان دیروز سه شنبه 2 مرداد 97 با بیان خبر فوق بیان کرد: افتتاح هتل بین الحرمین در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز، فرصتی برای احیای بافت و ایجاد نشاط و پویایی در آن به شمار می رود.

این مقام مسئول اظهار کرد: توسعه و ایجاد زیر ساختهای گردشگری در منطقه غنی تاریخی- فرهنگی بافت این فرصت را برای گردشگران داخلی و خارجی که در سفر خود علاقه مند به اقامت در فضاهای متفاوت گردشگری هستند را فراهم می نماید.

او در ادامه با اعلام اطلاعات این هتل اضافه نمود: هتل بین الحرمین با متراژ 3700 متر مربع و زیر بنای 6 هزار مترمربع با حجم سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان در این منطقه از شیراز بنا گردیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اضافه نمود: با افتتاح این هتل با ظرفیت60 اتاق که توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه کاروانسرای پارس ساخته گردیده است، زمینه اشتغال 70 نفر به صورت مستقیم و حدود 200 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد گردیده است.

این مقام مسئول با ذکر آمار تعداد هتل های استان بیان کرد: در حال حاضر 67 هتل، متل و... با ظرفیت 7583 اتاق در فارس وجود دارد که با افتتاح هتل بین الحرمین و اضافه نموده شدن 60 اتاق دیگر، تعداد به 7643 اتاق افزایش می یابد.

امیری خاطر نشان کرد: همچنین تعداد تخت های استان نیز از 18 هزار و 17 تخت بود به حدود 18 هزار و 137 تخت خواهد رسید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 459

به "بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید