با جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت آشنا شوید

به گزارش مهسان بلاگ، جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت | Attractions for children in Phuket

اگر تصمیم دارید که در تعطیلات پیش رو و یا حتی در دیگر روزهای سال به همراه خانواده خود به جزیره پوکت در کشور تایلند سفر کنید به نظر می آید که در هر صورت نباید بچه ها را از یاد ببرید و با بردن فرزندانتان به جاذبه های بچه ها در پوکت برای آن ها هم یک سفر ویژه را ترتیب دهید. از آن جا که احتمال این که شهر پوکت مقصد شما برای سفرتان باشد، در ادامه با ما در خبرنگاران و معرفی جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت همراه باشید.

با جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت آشنا شوید

پارک کودک راوای | Rawai Park

اولین مجموعه ای که می خواهیم از بین جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت به شما معرفی نماییم، پارک کودک راوای است. پارک راوای یک مجموعه تفریحی و سرگرمی مخصوص بچه ها است که پذیرای تمامی بچه ها با هر دسته سنی است. پارک کودک راوای در داخل هتل خانوادگی Rawai VIP Villas قرار گرفته است و هم برای کسانی که در هتل اقامت دارند و یا حتی اقامت ندارند هم نیز در دسترس است. نقطه قوت این پارک کودک این است که تجهیزاتش به گونه ای طراحی و در نظر گرفته شده است که بچه ها در هر شرایط آب و هوایی توانایی استفاده از امکانات این پارک را دارند. این پارک عظیم ترین مجموعه تفریحی بچه ها در جزیره پوکت است و خانواده ها می توانند تا فرزندان کم سن و سال خود را با بازی های متنوع این پارک سرگرم نمایند. جایی که تنها به اندازه یک پیاده روی کوتاه از ساحل راوای فاصله دارد.

این پارک برای بچه های 2 تا 14 سال بسیار مناسب است و طراحی داخلی و خارجی آن متناسب با روانشناسی بچه ها اجرا شده است. در این پارک انواع فعالیت های مهیجی همچون؛ اسباب بازی ها، چرخ و فلک، استخر توپ، سرسره ها و یک دیوار صخره نوردی مخصوص بچه ها با کفپوش نرم برای جلوگیری از آسیب دیدن، تاب ها، تونل ها ساعت ها تفریح برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

کیدز کلاب پوکت | The Kids Club Phuket

کیدز کلاب پوکت، یکی از بهترین جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت همین کیدز کلاب است که حتی عظیم ترها را هم وسوسه می نماید تا بروند و در این کلاب به کودک دورنشان اجازه دهند تا کمی بازی کند. این کلاب برای بچه ها به جرات مکانی کاملا امن و تفریحی است و از لحاظ قرار گیری جغرافیایی نیز در جای خوبی واقع شده است. در کلاب بچه ها پوکت انواع سرسره ها، تاب، اتاق توپ، اتاق گرگم به هوا، زمین فوتبال، اتاق قصه، اتاق بازی های فکری و دیگر اتاق های بازی مناسب برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

هر وقت که شما به این کلاب بروید، می توانید از حضور هم زمان 7 پرستار تمام وقت که نه تنها بر روی بازی های فرزندان شما نظارت می نمایند بلکه کاملا و از همه لحاظ مراقب آن ها هستند، بهره ببرید. به این صورت شما با خیال راحت می توانید تا به کارهایتان رسیدگی کنید و به انجام اموری همچون خرید کردن و شکم گردی بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که این کلاب 800 متر مربعی در طبقه بالای مرکز خرید پاتونگ قرار گرفته است و برای همین شما به راحتی می توانید به خردیهایتان بپردازید. برای اطلاع از تعرفه قیمتی بر مبنای ساعت این مرکز برای نگهداری از بچه هاتان حتما به سایت این کلاب مراجعه نمایید.

بر خلاف مراکز دیگر در این کلاب بازه سنی بچه ها کمی بالاتر است زیرا در اینجا برای بچه ها سنین 1 تا 17 سال جاذبه های تفریحی وجود دارد که این مجموعه را برایشان استاندارد می نماید. کلاب بچه ها پوکت در مرکز پاتونگ و در فاصله کوتاهی با مرکز خرید جانگسیلون و جاده بانگلا قرار گرفته است. همچنین در نزدیکی این کلاب انواع فروشگاه های مواد غذایی و اغذیه فروشی نیز وجود دارد.

پارک آبی اسپلش جانگل | splash jungle water park

دیگر موردی که از بین جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت می خواهیم به شما معرفی کنیم، پارک آبی است که کنار جنگل پوکت قرار گرفته و از آن، منظره زیبا و دلنشین ساحل مائی کائو پیدا است. با این که این پارک ذاتا متعلق به بچه ها است اما آن قدر جذاب است که برای عظیم تر ها هم انواع سرگرمی های مختلف برای انجام دادن وجود دارد.

از پر هوادارترین وسیله های بازی در این پارک می توان به یک استخر کاملا استاندارد برای بچه ها و یک استخر عظیم تر به همراه سرسره های مختلف برای بچه های عظیم تر اشاره نمود. علاوه بر این ها، در این پارک چند استخر موج و تونل سرسره و انواع و اقسام وسایل بازی دیگر دارد که از طرف بچه ها بسیار از آن ها استقبال می گردد و هواداران پر و پا قرص خودش را دارد.

پارک پرواز پرنده کیدزسول در پوکت | Flying Trapeze Phuket Adventure KidzSole

پارک پرواز پرنده کیدزسول در پوکت که به آن تراپز کیدز سول فلایینگ نیز می گویند، به جرات مجموعه ای کاملا هیجان انگیز در محوطه هتل ساحلی میکی مانکی در ساحل مای کائو پوکت است. این پارک که از جمله خاص ترین جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت است دقیقا مکانی است که شما می توانید هیجان پرواز را با روشی بی خطر و ساده را تجربه کنید.

این پارک در واقع نمونه بسیار کوچک تر قلاب مشهور آپاراتوس سیرک است که یک ستون افقی معلق از دو خط موازی را در خود دارد و به عقب و جلو تاب می خورد. البته نگران نباشید زیرا فرزندان شما تنها با چند دقیقه آموزش اصول پایه صلاحیت استفاده از امکانات این پارک را به دست می آورند. البته در اصل کار عجیبی هم نیست و دقیقا مثل با سرعت تاب خوردن است. ساعت کاری این پارک از 11 صبح تا 18 عصر هر روز است.

توجه! تنها بچه ها بالای 4 سالی که آموزش دیده اند و از طرف مربی مربوط تایید شده اند می توانند تا این ورزش را انجام دهند.

زوربینگ تایلند | zorbing thailand

زوربینگ تایلند که در ساحل پاتونگ قرار گرفته است شاید از آن دسته از جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت است که فقط مختص به بچه ها نیست و عظیمسالان هم هوادار پر و پا قرص آن هستند. این ورزش را تنها بچه ها بالای 6 سال می توانند برای انجامش داوطلب شوند. این تفریح خیلی ساده است و کافی است که یک جهت 190 متری از بالای تپه های مشرف به ساحل کالیم را داخل توپ های پلاستیکی نرم با قطر 3 متر طی می نمایند.

توپ ها که به آن ها زورب نیز می گویند از نظر اندازه و شکل خیلی جذاب هستند. زورب ها در واقع توپ های دو لایه ای هستند که با یک لایه هوا بین توپ داخلی و توپ خارجی که با رشته های متعدد نایلونی کوچک به هم وصل شده اند و یک ورودی تونل مانند دارند. پیش از غلت خوردن به پایین، توپ داخلی با 40 لیتر آب پر می گردد تا شرکت نماینده بتواند در طول غلت ها سرپا بماند. اگر فرزندان خود را برای انجام این ورزش می برید و یا خودتان هم آن ها را همراهی می کنید حتما یادتان باشد که حوله تمیز و وسایل بهداشتی را با خود ببرید.

پارک پرندگان پوکت | Phuket Bird Park

پارک پرندگان پوکت جاذبه ای تنها مختص به بچه ها نیست بلکه یک جاذبه عمومی و مناسب برای تمام سنین است که از قضا، بچه ها بسیار با آن بیشتر ارتباط برقرار می نمایند. این پارک زیبا که در دامنه تپه این محوطه و با پوشش گل و گیاه تزئین شده است با داشتن جهتهای بادگیر، بناهای تاریخی و معماری عجیبشان، سه کافه دنج و دیدنی، یک فروشگاه سوغاتی و انواع بی نهایت پرندگان زیبای بومی و بین المللی خاص و حتی کمیاب در انتظار خوش آمد گویی به شما هستند.

اگر به این پارک رفتید باید بدانید که جهت این باغ زیبای کم نظیر با یک پل چوبی آغاز می گردد و اگر در هنگام عبور از آن، پرنده های بی شماری بالای سر شما آغاز به پرواز کردند نترسید زیرا این پروانه های خاص و زیبا یکی از مهم ترین عامل های جذابیت این باغ هستند. پیشنهاد می کنیم که در این باغ حتما ساز بومی استرالیایی که از نی بلند ساخته شده و به آن دیجیرودو می گویند و با ماسک های مختلفی اطرافش تزئین شده است، بازدید نمایید. این باغ پرندگان در نزدیک وات چالونگ و جاده چائوفا وست قرار گرفته است و از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر نیز پذیرای بازدیدنمایندگانش است.

مینی گلف دایناسور پارک پوکت | mini golf at dinosaur park

قبول دارید که وقتی اسم دایناسور می آید، همه بچه ها دیگر سر از پا نمی شناسند و دوست دارند که هر چه زودتر به جایی که نشان و اثری از دایناسورها باشد، بروند؟ مینی گلف دایناسور پارک پوکت هم مثل باغ پرندگان تنها مختص به دسته بندی جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت نیست بلکه هم برای بچه ها جذاب است و هم برای عظیم ترهایشان.

این پارک مینی گلف با 18 سوراخ توپ که در کنار مجسمه هایی به اندازه واقعی دایناسورها و دنیای فضایی ها، مکانی دیدنی و جذاب را برای بچه ها به وجود آورده است. این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45440

به "با جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های مخصوص بچه ها در پوکت آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید