برانکو: همه می خواهند شکست مان بدهند اما باز قهرمان می شویم

به گزارش مهسان بلاگ، این یک فینال فوق العاده است و هر کسی حق دارد نسبت به آن خوش بین باشد. می خواهیم بهترین لحظات زندگی مان را در این بازی ها رقم بزنیم.

برانکو: همه می خواهند شکست مان بدهند اما باز قهرمان می شویم

به گزارش خبرنگاران ، نگرانی مان شبیه نگرانی برانکو ایوانکوویچ بود که می گفت: بجای اینکه نگران بازیکنانم و تیمم باشم، نگران اتفاقاتی هستم که اطراف پرسپولیس رخ می هد. ما هم نگران شدیم که نکند اتفاقات بازی با سایپا روی روحیه شاگردان برانکو پیش از مهم ترین بازی تاریخ پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد اما با شنیدن حرف های پروفسور، همه نگرانی ها جای خود را به خوشبینی و امیدواری داده. برانکو همان طور که از سوال های حاشیه ای بعد از بازی فرار نموده بود، حالا هم ادعا می نماید که اصلا نمی داند بعد از بازی با سایپا چه جنجال هایی اتفاق افتاده و در عوض، دعوت مان می نماید به هیجان های فینال. از آمادگی و انگیزه بازیکنان پرسپولیس می گوید و اشتیاقی که برای رقم زدن بهترین لحظات زندگی شان دارند و با همین حرف ها سعی دارد پیش از ترک تهران همه چیز را عادی جلوه بدهد.

این حق را داریم که پلندپرواز باشیم

خوشحال و مفتخریم که به ژاپن می رویم تا فینال را برگزار کنیم. از آن پرافتخارتر، برگزاری بازی برگشت در تهران است. مسلماً جوی که در بازی برگشت در آزادی وجود خواهد داشت در هیچ زمان دیگری تجربه نشده و می تواند یک روز فوق العاده پرهیجان و ماندگار در فوتبال ایران باشد. می توانیم در آن روز یک نمایش زیبا برای فوتبال ایران داشته باشیم. ما با خوش بینی به بازی پیش روی مان نگاه می کنیم و این حق را داریم که برای خودمان بلندپروازی هایی داشته باشیم.

از نظر ذهنی آماده بازی با کاشیما هستیم

من اعتماد کامل به تیمم دارم و می دانم که بازیکنانم همیشه انگیزه و اشتیاق دارند. ما یک ریکاوری خیلی خوب قبل از بازی رفت فینال داشتیم و شاگردانم از نظر ذهنی آماده بازی با کاشیما هستند. این یک فینال فوق العاده است و هر کسی حق دارد نسبت به آن خوش بین باشد. می خواهیم بهترین لحظات زندگی مان را در این بازی ها رقم بزنیم.

رفتار داوران با ما وحشتناک بود

من زودتر از همه و به محض اینکه سوت انتها بازی به صدا درآمد راهی رختکن شدم چون خیلی عصبانی بودم. عصبانیتم از داوران مسابقه بود که واقعاً وحشتناک با ما رفتار می کردند. گل سایپا کاملاً مردود بود و مسائل دیگری هم وجود داشت که نمی خواهم راجع به آن ها صحبت کنم. از طرفی چون در رختکن بودم درگیری ها را ندیدم اما طبیعی است که از این پس کار ما سخت تر خواهد شد چون همه تیم ها می خواهند ما را شکست بدهند اما با وجود همه مسائل، باز ما قهرمان خواهیم شد.

انتظار داریم کاشیما با تمام قدرتش بازی کند

تا آنجا که من می دانم کاشیما محروم ندارد. مصدوم هم فعلاً ندارند اما امکان دارد مصدومیت در هر زمانی برای بازیکن اتفاق بیفتد. این چیزها مهم نیست و ما آمادگی این را داریم که آنها با همه قدرت شان در فینال حاضر شوند. من فقط از بازیکنانم تشکر می کنم که شرایط خوب خود را حفظ نموده و با انگیزه بالا در بازی ها شرکت می نمایند. ما با فلسفه همیشگی خودمان در ژاپن به میدان خواهیم رفت و البته حریف مان را هم بررسی خواهیم کرد. دو بازی کاشیما در نیمه نهایی را حتماً بررسی می کنیم.

مدام با سفارت ایران در ژاپن در تماس هستیم

مسلماً یک گروه زودتر از تیم راهی ژاپن خواهد شد تا هماهنگی های لازم را انجام بدهند. ضمن اینکه ما مدام با سفارت ایران در ژاپن در تماس هستیم و اطلاعات کامل در اختیارمان قرار گرفته است. فکر نمی کنم دیگر نیازی باشد که یک تیم زودتر راهی ژاپن گردد. اگر ژاپنی ها این کار را کردند، به خاطر این است که 15 روز دیگر در تهران بازی دارند و وقت کافی برای این کار داشتند اما فاصله بازی ما با السد تا فینال خیلی کوتاه بود و نمی توانستیم مثل آنها عمل کنیم.

خودمان را با شرایط تطبیق می دهیم

اینکه بازی رفت فینال به وقت ایران ساعت 9:30 صبح برگزار می گردد دلیل خوبی برای نگرانی نیست. ما برای اینکه خودمان را با شرایط متفاوت تطبیق دهیم، تمرینات مان را قبل از ناهار برگزار خواهیم کرد.

می دانیم چه کار سختی داریم اما دنبال رؤیای مان هستیم

ویژگی همه تیم های شرق آسیا بازی سرعتی است که همه ما با آن آشنا هستیم اما خاورمیانه تیم های قدری مثل الدحیل هم دارد که بسیار خطرناک بودند. از بازیکن کره ای و ملی پوشان و بازیکن برزیلی این تیم حتما شناخت دارید که چطور مقابل پرسپولیس ظاهر شدند. همچنین السد که ژاوی و بونجاح را داشت و لازم نیست در مورد آنها شرح بدهم. مسلماً هیچ تیم ضعیفی نمی تواند در فینال باشد. ما می دانیم چه کار سختی در پیش داریم اما با خوشبینی دنبال رؤیای مان هستیم. تیم های شرق آسیا سبک بازی شان نسبت به خاورمیانه متفاوت است و مشخصه آنها هم اینکه تکنیکی هستند و با دوندگی بالا آمادگی بدنی زیادی دارند. شاید فقط خلاقیتی که باید داشته باشند را ندارند. به همین خاطر هم بازیکن خارجی جذب می نمایند. البته تیم کاشیما یک بازیکن برزیلی به نام سرجیو دارد که هم پلی میکر است و هم گلزن.

همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند

من نمی دانم اتفاقات انتهای بازی با سایپا چه بوده و نمی خواهم درباره اش نظر بدهم. من به بازیکنانم خودم یاد می دهم که طبق مقرررات ورزشی رفتار نمایند. طبیعی هم هست که همه دوست دارند پرسپولیس را شکست دهند و خواسته یا نخواسته برای رسیدن به هدف شان از وسائل و ابزارهای غیرورزشی هم استفاده می نمایند.

زمین فوق العاده بود، از توپ های بلند استفاده کردیم

کادر فنی سایپا درست گفته. ما از توپ های بلند استفاده کردیم چون زمین خیلی فوق العاده بود! خودمان هم ناراحتیم که چرا روی زمین بازی نکردیم.

متوجه منظور دایی نشدم

سرمربی پرسپولیس واکنش جالبی داشت به اظهارنظر علی دایی در مورد رادوشویچ که گفته بود پرسپولیسی ها به جای دروازه بان از کرواسی بزن بهادر آورده اند: نمی دانم منظور از این صحبت چیست؟!

2 - 770

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2450

به "برانکو: همه می خواهند شکست مان بدهند اما باز قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: همه می خواهند شکست مان بدهند اما باز قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید