برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنیم، پیش بینی در ورزش آسان نیست

به گزارش مهسان بلاگ، علی شفیعی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط و وضعیتش پیش از شروع رقابت های انتخابی المپیک گفت: این اردوی تیم ملی برای من به شخصه بسیار خوب بود، پس از بازی های جام جهانی ژاپن که بیمار شدم بلافاصله به مسابقات داخلی لیگ آمدم به همین دلیل 40، 50 درصد توان داشتم این مدت حضورم در اردوهای تیم ملی باعث شد به وزن ایده آلم بازگردم و به 90 درصد آمادگی رسیدم. تیم ملی نیز آمادگی بسیار خوبی دارد و برای انتخابی المپیک آماده است.

برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنیم، پیش بینی در ورزش آسان نیست

سرعتی زن تیم ملی والیبال به مصدومیت مسعود غلامی اشاره نمود و گفت: متاسفانه مسعود غلامی را که یکی از بازیکنان خوب تیم ملی به شمار می رود با بدشانسی به دلیل مصدومیت از دست دادیم. برای غلامی آرزوی موفقیت دارم جای او در تیم ملی خالی است امیدوارم دست پر برگردیم و غلامی در موفقیت ما شریک است.

وی در پاسخ به این سوال که در نبود غلامی فشار روی شما و موسوی زیاد خواهد شد یا خیر، گفت: نمی دانم عابدینی جایگزین مسعود غلامی شده است که او نیز یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است. بالاخره این اتفاقات پیش می آید و جای او در تیم خالی است. در این پست علی اصغر مجرد نیز است که از بازیکنان مستعد و خوب تیم ملی به شمار می رود.

شفیعی در پاسخ به این سوال که عدم برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی را پیش از اعزام به مسابقات المپیک چگونه ارزیابی می نماید، گفت: صددرصد عدم برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی تاثیرگذار است چرا که رقبای اصلی ما مانند چین و استرالیا بازی های بسیار خوبی را برگزار نموده اند اما ما نتوانسته ایم ملاقات تدارکاتی داشته باشیم امیدوارم کوششی که در این مدت داشته ایم و قدرتی که در آسیا داریم به عدم بازی تدارکاتی بچربد و قطعا همین طور خواهد بود.

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که قطعا ایران روی کاغذ شانس نخست کسب سهمیه است، این قول را به مردم می دهید یا خیر گفت: در ورزش به دلیل شرایط خاص و لحظه ای که وجود دارد نمی توان پیش بینی کرد، ولی همانطور که همه برای کسب سهمیه از ما انتظار دارند و ما نیز چنین انتظاری از خودمان داریم تمام کوشش مان را خواهیم کرد و قولی که می توانیم بدهیم این است که تمام سعی خود را برای کسب سهمیه انجام خواهیم داد و تمام هم و غم ما همین است. این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از انتخابی المپیک مسابقات المپیک در پیش است و هر ورزشکاری آرزو دارد در المپیک بازی کند. بیشتر از صددرصد توان خود را خواهیم گذاشت تا سهمیه را به دست آوریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32214

به "برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنیم، پیش بینی در ورزش آسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنیم، پیش بینی در ورزش آسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید