برخواه: نگران نیستم، سهراب زود برمی شود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان معتقد است که آسیب دیدگی سهراب جدی نیست و او خیلی زود به اردوی تیم ملی بازمی شود.

برخواه: نگران نیستم، سهراب زود برمی شود

ایران ورزشی - محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به این موضوع که مصدومیت سهراب مرادی حاد نیست، می گوید: سهراب قطعا بعد از مدتی استراحت و ریکاوری دوباره سرحال به اردوی تیم ملی وزنه برداری بازمی گردد.

محمد حسین برخواه در حاشیه تمرین صبح تیم ملی بزرگسالان در خصوص وضعیت ملی پوشان می گوید: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا از دهم خرداد اردوها برای برپایی مسابقات قهرمانی دنیا آغاز شده است. تقریبا چهار هفته از اردوها می گذرد و شرایط وزنه برداران نسبت به قهرمانی آسیا خیلی بهتر است. در مسابقات دنیای تایلند رقیب اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی قطعا چینی ها هستند. الان ما روند خوبی داریم و امیدوارم با درخشش در رقابت های دنیای نتایج نه چندان دلچسب آسیایی را جبران کنیم.

برخواه در خصوص مصدومیت سهراب مرادی نیز خیلی نگران نیست: آسیب دیدگی در ورزش رکوردی اتفاقی کاملاً طبیعی است. وزنه برداران، تمرینات سنگینی در طول هفته دارند و ما هم این استرس را داریم که احتمال آسیب دیدگی برای آنها وجود دارد. در خصوص سهراب هم خدا را شکر حادثه جدی نبود. فکر می کنم در ابتدای هفته آینده تمرینات عمومی را آغاز می نماید و برای تمرینات تخصصی او قطعا دوهفته زمان احتیاج دارد تا کتفش بهتر گردد. فکر نمی کنم مشکل کتف سهراب خیلی حادی باشد. به همین دلیل پیش بینی می کنم مرادی سهراب سریع به تمرینات برگردد و در مسابقات دنیای با وضعیت خوبی روی تخته مسابقه حاضر گردد.

برخواه در پاسخ به این پرسش که وزنه 200 کیلوگرمی که سهراب مرادی بدنبال مهارش بود آیا در شرایط حساس و سرنوشت ساز فعلی که در راستا المپیک قدم برمی داریم زیاد نیست، ادامه می دهد: نه به نظرم این وزنه اصلاً برای سهراب زیاد نبود. مصدومیت به هر حال برای وزنه برداری در این سطح پیش می آید و خیلی اهمیتی ندارد. البته مطمئنا این موضوع نباید خبرش به بیرون درز پیدا می کرد و این خودش جای سوال دارد و بحث دیگر این است که در خصوص مصدومیت او تا حدودی بزرگنمایی شد.

برخواه در خصوص وضعیت کیانوش رستمی و شرایط حضورش در مسابقات دنیای نیز اینگونه پاسخ می دهد: باور کنید از وضعیت آمادگی رستمی حقیقتا بی اطلاعم و نمی دانم او در چه شرایط رکوردی واقع شده است. درکل فکر کنم باید از شما جویای احوال و وضعیت رکوردی کیانوش باشم!

برخواه در خصوص شایعه تغییر اعضای مجمع از جمله نماینده مربیان نیز تاکید دارد: نمی دانم واقعا اطلاع دقیق از شرایط مجمع ندارم. فکر کنم این موضوع را باید از وزارت ورزش سوال کنید.

سرمربی تیم ملی در خصوص مصدومیت علی هاشمی هم شرح کوتاهی می دهد:علی هاشمی تا اواسط تیرماه به اردو وارد می گردد و امیدوارم که آسیب دیدگی پیش آمده خوب گردد. اواسط مرداد باید لیست 12 نفر را اعلام کنیم و امیدوارم در این مدت زمان به وضعیت خوبی برسد و در ترکیب باشد. او یکی از بهترین نفرات ما در مسابقات قبلی بود و امیدوارم تا مسابقات دنیای به شرایط خوبی برسد.

5، 450

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11363

به "برخواه: نگران نیستم، سهراب زود برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: نگران نیستم، سهراب زود برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید