برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند گفت: برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری به خاتمه رسید

برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری

به گزارش خبرنگار از ، وحید صفدری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند گفت: عملیات زمستانی و برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری در قالب 30 نیروی انسانی پایان یافت.

او خاطرنشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف که از اواسط روز چهارشنبه در تمامی نقاط شهرستان نهاوند آغاز شده بود و طبق آمار بالاترین میزان بارش در سطح استان اعلام شده است، تمامی نیرو های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل 30 نفر نیرو و همچنین 20 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی در جاده های مواصلاتی نهاوند شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند گفت: هیچیک از محور های اصلی و شریانی و همچنین محور های فرعی شهرستان نهاوند مسدود نگردیده و تردد به شکلی روان در آن ها اجرا شده است.

صفدری در خصوص راه های روستایی نهاوند، گفت: در حال حاضر به استثنای راه روستایی تپه علی که در بعضی از نقاط آن بدلیل کولاک شاهد تجمع بیش از یک متر برف بوده ایم در تمامی راه ها عملیات برف روبی بطور کامل اجرا شده است.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکدستگاه بلدوزر در راه روستایی تپه علی و محمودوند مشغول پاک سازی جهت بوده که بزودی این جهت بطور کامل برف روبی خواهد شد.

منبع: صدای نهاوند

د.ا

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33533

به "برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف روبی محور های مواصلاتی نهاوند توسط 20 اکیپ راهداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید