خبرنگاران راه برف گرفته روستاهای خراسان شمالی در 167 محور باز شد

به گزارش مهسان بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: راهداران تا به امروز راه های برف گرفته روستایی استان را در 167 محور بازگشایی کرده اند.

خبرنگاران راه برف گرفته روستاهای خراسان شمالی در 167 محور باز شد

جعفر شهامت، شامگاه چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: بازگشایی دیگر محورهای روستایی استان با تلاش راهداران همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر و بی اعتنایی رانندگان به توصیه های راهداری، گفت: راهداران در 2 شبانه روز گذشته به 76 خودرو گرفتار در کولاک، که عمدتا فاقد زنجیرچرخ بودند، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: در بارندگی های اخیر 6 هزار و 241 کیلومتر جاده در محورهای اصلی و روستایی استان، شامل چهار هزار و 575 کیلومتر راه اصلی و هزار و 666 کیلومتر جاده روستایی با مشارکت 216 راهدار برفروبی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این عملیات، 2 هزار و 50 تن شن و نمک در سطح جاده های اصلی و روستایی استفاده شده است.

وی گفت: در عملیات برف روبی در محورهای استان، 150 دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته شده که از این تعداد 94 دستگاه در محورهای اصلی و 56 دستگاه در محورهای روستایی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در طرح زمستانه امسال 268 نفر از راهداران خراسان شمالی در قالب 22 گروه راهداری به مسافران خدمات می دهند.

خراسان شمالی دارای 21 گردنه، 22 راهدارخانه و 26 سوله شن و نمک است.

این استان دارای 433 کیلومتر راه اصلی، 745 کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و 652 کیلومتر راه روستایی است.

anti6.ir: آخرین خبر | اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

aradbld.ir: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38265

به "خبرنگاران راه برف گرفته روستاهای خراسان شمالی در 167 محور باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه برف گرفته روستاهای خراسان شمالی در 167 محور باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید