برترین ساعت های هوشمند سال 2021

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه آنالیز برترین محصولات تکنولوژیک سال 2021، این بار نوبت به ساعت های هوشمند رسیده است. صنعت ساعت های هوشمند در سال 2021 با پیشرفت خوبی روبرو شد و شرکت های مختلفی از ساعت های هوشمندشان رونمایی کردند که با قابلیت های متنوع و تنوع قیمتی در اختیار کاربران قرار گرفته اند. این گجت های پوشیدنی که امروزه به تعداد هواداران و کاربرانشان اضافه شده به تدریج جای ساعت های مچی را خواهند گرفت و محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهند کرد. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا برترین ساعت های هوشمند بازار در سال 2021 را به شما معرفی کنیم و از آنجایی که این دسته بندی مربوط به ساعت های هوشمند است، از آنالیز مچ بندهای هوشمند و ردیاب های ورزشی صرف نظر می کنیم.

برترین ساعت های هوشمند سال 2021

به طور کلی ساعت های هوشمند امروزه تبدیل به یک گجت شخصی شده اند، حتی به نوعی شخصی تر از گوشی های هوشمند. بنابراین ما سعی نموده ایم به جای کوشش برای رتبه بندی برترین های این گجت ها، فهرست جامع تری را به شما ارائه دهیم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید با خواندن این مطلب بتوانید در نهایت گزینه مناسب مد نظر خود را پیدا کنید. به نظر می رسد که ساعت هوشمند یک نسخه کوچک شده گوشی های هوشمند شما هستند و می توان گفت که هدف از ساخت ساعت های هوشمند این بوده که شما بتوانید تمام کارهایی که با گوشی موبایل خود انجام می دهید را به وسیله این محصولات دیجیتال انجام داده و احتیاجی به گوشی برای انجام دادن آن ها نداشته باشید.

این گجت های پوشیدنی محبوب کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند. در درجه اول تمام نوتیفیکشن های گوشی هوشمند شما را روی نمایشگر به شما نشان می دهند. شما می توانید از این ساعت ها برای مکالمه بهره ببرید. با بعضی از آن ها می توانید عکس بگیرید. می توانید با آن ها تجربه خرید کردن را داشته باشید و به عنوان کارت بانکی از آن ها بهره ببرید. بعلاوه این ساعت ها می توانند با دنبال کردن حرکات و فعالیت های روزمره شما شرایط سلامتی و میزان کالری دریافتی و مصرف شده را مورد آنالیز قرار داده و به شما اعلام نمایند.

سال جاری در بازار ساعت های هوشمند اتفاق خاص و شگفت انگیزی نیفتاد؛ همانطور که انتظار می رفت، سیستم عامل های Wear OS و WatchOS بر بازار تسلط دارند و سامسونگ نیز از سیستم عامل تایزن خود فاصله گرفته است. تصمیمی که شاید عجیب به نظر برسد اما استفاده از سیستم عامل Wear OS مزایای خاص خود را دارد و سری گلکسی واچ را برای کاربران گوشی های غیرسامسونگی نیز خواستنی تر نموده است. به همین علت در صدر فهرست پیشنهادی ما گلکسی واچ 4 قرار گرفته است. پیش از آنکه به آنالیز ساعت ها بپردازیم بد نیست نگاهی به فهرست برترین ساعت های سال 2021 داشته باشیم:

  • ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ
  • اپل واچ سری 7
  • هواوی واچ 3 و 3 پرو
  • هواوی واچ GT 3
  • ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 پرو
  • ساعت هوشمند فسیل Gen 6
  • ساعت هوشمند موبوی تیک واچ E3 و پرو 3

در ادامه می پردازیم به آنالیز اولین ساعت این فهرست یعنی گلسی واچ 4 کلاسیک غول فناوری کره ای.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

نسخه کلاسیک سامسونگ گلکسی واچ 4 با قاب چرخشی خود مجذوب کنندهیت بسیار زیادی دارد. نسخه استاندارد گلکسی واچ 4 این قاب چرخشی را ندارد و ممکن است برای بعضی از کاربران نبود این قابلیت کمی ناامید نماینده باشد. این ساعت هوشمند با نمایشگر سوپر امولد 1.36 اینچی راهی بازار شده که وضوح تصویر آن به 450 در 450 پیکسل می رسد. نمایشگر 60 هرتزی گلکسی واچ 4 کلاسیک زاویه دید فوق العاده ای ارائه می دهد و زیر نور شدید آفتاب هم روشنایی و خوانایی بسیار خوبی دارد. واچ فیس های این ساعت هوشمند علاوه بر ظاهری مجذوب کننده و رنگارنگ، قابلیت شخصی سازی دارند و می توان به آن ها گزینه های مختلفی اضافه نمود.

همانطور که می دانید سیستم عامل WearOS گوگل به جای تایزن در این ساعت هوشمند استفاده شده است. تایزن که سال ها در ساعت های هوشمند شرکت کره ای استفاده شد، اصلا در حد و میزان های سیستم عامل گوگل نبود. این مهاجرت به سیستم عامل WearOS گوگل بعضی از ویژگی های بسیار جالب را برای کاربران گوشی های هوشمند غیر سامسونگ نیز به ارمغان آورده است. یکی از این قابلیت ها، تجزیه و تحلیل شاخص های توده ای بدن است که اگرچه به میزان تجهیزات حرفه ای دقیق نیست، اما وجود این قابلیت شرایط عمومی پیشرفت چربی بدن و توده بدون چربی بدن را در طول زمان آنالیز می نماید.

گلکسی واچ 4 کلاسیک بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ دارد و در دو مدل با میزان های 46 و 42 میلی متری در بازارهای جهانی گجت های پوشیدنی برای فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ساعت هوشمند محبوب، از پوشش گوریلاگلس DX برای محافظت از نمایشگر خود بهره می برد و استاندارد ضد آب IP68 هم دارد و این یعنی مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری. باید خاطرنشان کنیم که قلب تپنده این ساعت های هوشمند را پردازنده قدرتمند اگزینوس W920 است که گفته می گردد 1/25 برابر به نسبت پردازنده اگزینوس 9110 سریع تر و 8/8 برابر از لحاظ قدرت گرافیکی بهتر است. بعلاوه 1/5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابیت حافظه داخلی این پردازنده را در امر پردازش کمک می نمایند تا بدین ترتیب تجربه کاربری به نسبت نسل قبل دگرگون گردد.

منبع انرژی این ساعت هوشمند یک باتری با ظرفیت 361 میلی آمپر ساعتی است و غول فناوری کره برای این ساعت وعده شارژدهی 40 ساعته را داده است. اگر بخواهیم به قابلیت های کاربردی این ساعت اشاره کنیم باید بگوییم که این ساعت هوشمند به وسیله اپلیکیشن Samsung Health قادر است قدم های کاربران را بشمارد، ضربان قلب را محاسبه کند و بعلاوه سطح اکسیژن خون را نیز بسنجد. علاوه بر تمامی این قابلیت ها، امکان ثبت نوار قلب هم وجود دارد. از دیگر قابلیت های مهم گلکسی واچ 4 کلاسیک می توان به بلوتوث نسخه 5.0، وای فای 2.4+5GHz، سنسور ویژه ای موسوم به BioActive، شتاب سنج، بارومتر، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور نور و کیفیت ساخت بالا به عنوان یک ساعت هوشمند پرچم دار اشاره نمود.

بعلاوه شایان ذکر است که سری گلکسی واچ 4 اولین نمونه از مجموعه گجت های سامسونگ است که از Google Pay پشتیبانی می نماید. اکنون همه می توانند از Google Pay در ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 بهره ببرند. گلکسی واچ 4 کلاسیک با قیمت 349/99 دلاری خود گلچینی بی نقص از طراحی با کیفیت، مشخصات سخت افزاری مجذوب کننده و ویژگی های نرم افزاری متنوع است که از آن به عنوان رقیب اصلی اپل واچ سری 7 یاد می نمایند؛ ساعت هوشمندی در که رده دوم فهرست ما قرار گرفته است.

اپل واچ سری 7

مهم نیست که هوادار اپل هستید یا نه، این شرکت یکی از برترین ساعت های هوشمند موجود در بازار و بدون شک برترین آن را برای کاربران iOS می سازد. شما بعلاوه می توانید از اپل واچ در تعامل با گوشی هوشمند اندرویدی خود بهره ببرید، اما قطعاً تجربه کاربری آن با گوشی های iOS یکسان نیست. جدا از ساختار بادوام تر و نمایشگر بزرگ تر با حاشیه های کمتر، در دو نسل گذشته اپل واچ تغییر زیادی ننموده است. می توان به بیانی دیگر گفت که تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده است بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی های آیفون و آیپد است.

اپل واچ سری 7 همچون نسل قبلی خود در دو مدل فراوری شده است، اما این بار با میزان های 41 و 45 میلی تری. بنابراین کاربران اکنون فضای بیشتری برای کار با ساعت های نو خواهند داشت. اپل واچ سری 7 با الهام از آیفون ها و آیپدهای نو و بعلاوه آیفون 4، اکنون زبان طراحی نوی دارد که کاملا به چشم می آید. دکمه چرخان و سنسور نوار قلب نیز در این ساعت هوشمند دیده می گردد زیرا اپل متوجه شده است نباید آنچه را که کاربران به آن تمایل نشان می دهند تغییر دهد.

ساعت هوشمند اپل سری 7 برترین نمایشگر را در بین تمام ساعت های هوشمند دارد. این ساعت مجهز به نمایشگر 1.9 اینچی است از نوع Retina LTPO OLED با وضوح 484 در 396 که کیفیت فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است با 1000 نیت روشنایی که زیر نور آفتاب کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

افزایش 20 درصدی سایز نمایشگر نسبت به مدل قبلی، موجب این می گردد تا کاربران از رابط کاربری نهایت بهره را ببرند. به همین دلیل روی نمایشگر 50 درصد متن بیشتری به نسبت نسل گذشته قابل مشاهده است. بعلاوه اپل یک صفحه کلید تمام صفحه (QWERTY) هم برای این محصول در نظر گرفته است تا بدین ترتیب تایپ کردن راحت تر باشد. بعلاوه به لطف یادگیری ماشین، ساعت نو اپل ورودی شما را پیش بینی نموده و کلمات نو را پیشنهاد می دهد تا کار راحت تری در فرآیند نوشتن داشته باشید.

قلب تپنده این ساعت هوشمند محبوب را پردازنده بسیار قدرتمند اپل S7 تشکیل می دهد که با سیستم عامل Watch OS 8 و بعلاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی تجربه کاربری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. اپل واچ سری 7 از باتری قدرتمند 309 میلی آمپر ساعتی استفاده بهره می برد که تا 18 ساعت بازدهی دارد و با شارژ سریع بی سیم می توانید آن را شارژ کنید. طبق گفته های اپل، این ساعت هوشمند تنها در مدت 45 دقیقه از 0 به 80 درصد شارژ می رسد و در مدت زمان 8 دقیقه هم می توان تا 8 ساعت پایش مداوم خواب روی آن حساب کرد.

از قابلیت های دیگر این ساعت هوشمند می توان به استاندارد ضد گرد و غبار IP6X، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، ارتفاع سنج و سنسور تشخیص شست و شوی دست اشاره نمود. در هر صورت، اگر کاربر iOS هستید و قصد دارید تا برترین گزینه ممکن از بین ساعت های هوشمند را برای خود انتخاب کنید، ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 برترین گزینه برای شما از بین دیگر مدل های سال 2021 است.

هواوی واچ 3 و 3 پرو

ساعت های هوشمند هوای واچ 3 و 3 پرو اولین ساعت های هوشمند هواوی با سیستم عامل مناسب از سال 2018 و در این مورد HarmonyOS 2.0 هستند. این موضوع به این معناست که این ساعت ها می توانند از برنامه های مستقل و عملکرد گسترده تر ردیابی حالت های ورزشی پشتیبانی نمایند. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که هواوی واچ 3 از نمایشگر 1/43 اینچی بهره می برد که بسیار روشن است و حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می رسد. هواوی بر روی این نمایشگر شیشه محافظی تعبیه نموده و بعلاوه بدنه آن هم از فولاد باکیفیت و پنل پشتی آن از سرامیک تشکیل شده است.

هواوی واچ 3 از سیم کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی نموده و بنابراین از اینترنت 4G نیز پشتیبانی می نماید. یکی از ویژگی های جالب این ساعت، پشتیبانی از تماس های تصویری است که البته به علت نداشتن دوربین، فقط کاربران هواوی واچ 3 می توانند طرف مقابل را ببینند. بعلاوه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی پردازنده این ساعت هوشمند را همراهی می نمایند.

در خصوص عمر باتری هواوی واچ 3 نیز باید گفت که در حالت استاندارد و با فعال ماندن اینترنت 4G به 3 روز می رسد. بعلاوه با فعال سازی حالت مخصوص به صرفه جویی در مصرف انرژی، می توانید تا حداکثر 14 روز از این ساعت بدون احتیاج به شارژ کردن آن بهره ببرید. از قابلیت ها و سنسورهای این ساعت هوشمند می توان به پشتیبانی از 17 حالت ورزشی حرفه ای، قابلیت تشخیص سقوط، قابلیت سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، قابلیت تشخیص دمای پوست، آنالیز استرس و قابلیت پایش خواب اشاره نمود.

مدل پروی این ساعت هوشمند از ظاهر کلاسیک تری بهره می برد و به جز جنس متفاوت بدنه و البته عمر باتری بالاتر، تفاوت خاصی با مدل استاندارد ندارد. بدنه این ساعت از جنس تیتانیوم است، اما در پنل پشتی آن شاهد سرامیک هستیم. ضمناً هواوی برای محافظت از نمایشگر این ساعت از شیشه یاقوت کبود استفاده نموده است. این سازنده چینی در این ساعت از باتری با ظرفیت بالاتری استفاده نموده که وعده شارژدهی 21 روزه را به کاربران داده است.

هواوی واچ GT 3

در حالی که سری GT در چند سال گذشته اصلی ترین گزینه و در واقع پرچم دار ساعت های هوشمند هواوی بودند، اکنون به محصولات ثانویه این شرکت تبدیل شده اند، زیرا ساعت های GT تجربه کاربری برتر و قابلیت های ساعت های سری هواوی واچ 3 را به کاربران القاء نمی نمایند. مجذوب کنندهیت ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 از ساختار خوب و قیمت مناسب آن به خصوص در مقایسه با سری هواوی واچ 3 ناشی می گردد. هواوی GT 3 در واقع نسخه ی بهینه شده و متفاوتی از سری هواوی واچ 3 است که در دو نسخه با قطر نمایشگر 46 و 42 میلی متری طراحی شده است.

این ساعت هوشمند هواوی مجهز به نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند عمرباتری آن است که نسخه 46 میلی متری هواوی واچ GT 3 با 14 روز دوام شارژ باتری در استفاده های سبک یا 8 روز استفاده سنگین و از طرفی نسخه 42 میلی متری آن با 7 روز شارژدهی در سناریوهای کاری سبک و 4 روز استفاده سنگین، می توانند به احتیاج کاربران به خوبی پاسخ دهند.

این ساعت هوشمند به سیستم موقعیت یاب و GNSS دو بانده نیز مجهز شده که آن را قادر می سازد تا 50 درصد سریع تر از قبل، موقعیت مکانی کاربر را تشخیص دهد. از قابلیت های کاربردی هواوی واچ GT 3 می توان به پشتیبانی از نسل پنجم فناوری TrueSeen، قابلیت Healthy Living Clover، قابلیت Running Ability Evaluation و قابلیت Route Back اشاره نمود که هر کدام از این قابلیت ها برای ورزشکاران بسیار کاربردی هستند. مشخصات اصلی این ساعت مانند میزان و کیفیت صفحه نمایش در مقایسه با سری هواوی واچ 3 کمی اختلاف دارد که طبیعتاً افراد وزرشکار می توانند برای بهره مندی از این قابلیت ها و بدون احتیاج به پرداخت هزینه اضافی برای خرید هواوی واچ 3 و 3 پرو این ساعت هوشمند را برای خرید انتخاب نمایند.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 پرو

Amazfit یکی از شرکت های برتر در حوزه ساخت ساعت های هوشمند است که به علت شارژدهی بسیار خوب ساعت هایش هواداران خاص خود را پیدا نموده است. برند Amazfit در سال 2015 ایجاد شده که زیرمجموعه شرکت هوامی محسوب می گردد. هوامی هم یکی از شرکای کلیدی شیائومی است و در حوزه های مختلف با یکدیگر همکاری می نمایند. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 پرو یک گزینه عالی برای هر کسی است که در پی سبکی، احساس و ظاهر کلاسیک، حسگرهای ردیابی (از جمله GPS) و اعلان های گوشی هوشمند روی مچ دست خود است و باتری با شارژدهی بیش از دو هفته تجربه کاربری بی نظیری را به کاربر می دهد.

این ساعت هوشمند از نمایشگر Ultra HD AMOLED با میزان 1.45 اینچی بهره می برد که رنگ های زنده و پویا، زاویه دید گسترده، ضخامت بسیار کم و روشنایی قابل قبولی دارد. باید خاطر نشان کرد که نسبت به ساعت هوشمند آمیزفیت GTR 3 کمی بزرگ تر بوده و حاشیه های باریک تری دارد. یعنی نسبت نمایشگر به بدنه حدود 70.6 درصد و رفرش ریت هم با نرخ خارق العاده 67 درصد بهبود یافته است. پوشش روی نمایشگر ضد خش و ضد اثر انگشت بوده و رزولوشن 480 در 480 پیکسل را با حداکثر روشنایی 1000 نیت به کاربران ارائه می دهند که در زیر نور آفتاب مسئله ای برای کار کردن با ساعت ایجاد نمی نماید.

یکی از نکات مثبت این ساعت آن است که از آنجایی که Wear OS یا سیستم عامل اختصاصی دیگری را اجرا نمی نماید، سخت افزار مورد احتیاج برای ساخت این گجت پوشیدنی آن قدر گران نیست، که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر قیمت گذاری آن دارد. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به بکارگیری آلیاژ آلومینیوم در بدنه، حدود 32 گرم وزن، کنترل سلامت 24 ساعته، سیستم عامل قدرتمند Zepp، دکمه ناوبری کلاسیک و بندهای مینیمالی اشاره نمود. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 پرو معقولانه ترین ساعت هوشمند در فهرست ما به شمار میرود.

ساعت هوشمند فسیل Gen 6

فهرست برترین ساعت های هوشمند در سال 2021 یک نماینده از شرکت فسیل دارد و آن هم ساعت هوشمند فسیل Gen 6 است که با وجود طراحی مشابه با نسل گذشته، عملکردش بهبود چشمگیری داشته است. این سری از ساعت های هوشمند فسیل در مدل های 42 و 44 میلی متری در بازار به فروش می رسند و از قابلیت های بسیار خوبی نیز برخوردارند. ساعت هوشمند فسیل Gen 6 از نمایشگر 1.28 اینچی لمسی با تراکم پیکسل 326 پیکسل بر اینچ، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. قلب تپنده این ساعت هوشمند را تراشه اسنپدراگون +Wear 4100 تشکیل می دهد که موجب روشن شدن سریع تر نمایشگر، نظارت پیوسته روی ضربان قلب، ردیابی خواب، گام شمار و سایر فعالیت ها جدا از پردازنده اصلی می گردد.

ظاهر کلاسیک، حس ممتاز و تمام عملنمودهای یک ساعت هوشمند بدون فدا کردن سنسورها در این ساعت شرکت فسیل دیده می گردد. بنابراین علیرغم ابعاد جمع و جورتر، فسیل Gen 6 در مقابل رقبای خود می تواند حرف های زیادی برای زدن داشته باشد. استفاده از پردازنده اسنپدراگون کوالکام باعث شده تا 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی گردد و عمر باتری بسیار بالایی داشته باشد. فسیل ادعای شارژدهی 24 ساعته را برای این ساعت های هوشمند نموده که با حالات خاص ذخیره باتری از جمله خاموش کردن ویژگی های مختلف برای امکان استفاده طولانی مدت از آن همراه است.

از قابلیت های این ساعت هوشمند پیشرفته می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، سنسور سنجش ضربان قلب نو، سنسور SpO2، بلوتوث 5.0 LE، وای فای، NFC، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و GPS اشاره نمود. باید خاطر نشان کرد که این ساعت از اپ های نظیر یوتیوب موزیک، اسپاتیفای و Nike Run Club نیز پشتیبانی می نماید.

ساعت هوشمند موبوی تیک واچ E3 و پرو 3

در یک کلام می توان گفت ساده، ارزان و کاربردی. ساعت های هوشمند موبوی تیک واچ E3 و پرو 3 هر دو ساعت های هوشمندی هستند که بر روی تراشه اسنپدراگون Wear 4100 و Wear OS اجرا می شوند، بنابراین این ساعت های هوشمند از مشخصات خوبی برخوردار هستند که بد نیست به آن ها اشاره ای داشته باشیم. ساعت هوشمند موبوی تیک واچ E3 از نمایشگر جمع و جور 1.3 اینچی و باتری 380 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم تراشه اسنپدراگون Wear 4100 آن را همراهی می نمایند. بعلاوه پشتیبانی از اپلیکیشن های مستقل و مجموعه کامل حسگرها از جمله سنسور SpO2 و GPS نیز در این ساعت هوشمند به چشم می خورد.

حتی نسخه پرو این ساعت نیز چندان گران نیست و ارزش خرید آن نسبتا بالاست. نسخه پرو تیک واچ E3 مجهز به نمایشگر سوپر امولد رتینا 1.4 اینچی با تراکم پیکسل 454 در 454 است. این ساعت هوشمند با بدنه فولادی ضد زنگ، باتری بسیار بزرگ 595 میلی آمپر ساعتی و در میزان 47 میلی متری در بازار جهانی گجت های هوشمند به فروش می رسد. از سنسور های نسخه ی پرو تیک واچ E3 می توان به سنسورهای NFC، ردیاب خواب ،سنسور اکسیژن، سنسور میزان گیری سطح استرس، سنجس نور محیط و ضربان قلب اشاره نمود.

در این مقاله ما به آنالیز و معرفی برترین ساعت های هوشمند سال 2021 در بازارهای جهانی گجت های پوشیدنی پرداختیم و سعی کردیم که نکات مثبت و منفی هر یک از این ساعت های هوشمند را در اختیار شما قرار بدیم تا شما بتوانید با خواندن این مطلب، اگر قصد خرید ساعت هوشمندی را دارید، برترین گزینه را متناسب با احتیاج خود انتخاب کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108629

به "برترین ساعت های هوشمند سال 2021" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین ساعت های هوشمند سال 2021" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ساعت های هوشمند سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید