بهشهر کلکسیون موسیقی مازندران است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود فلاح جمعه شب در حاشیه برگزاری کنسرت موسیقی در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اضافه نمود: حوزه فرهنگ و هنر لطیف و حساس است و همه مردم صاحب نظر هستند.

بهشهر کلکسیون موسیقی مازندران است

وی گفت: در چند هفته اخیر هجمه های فراوانی به فرهنگ و هنر بهشهر و شخص بنده شد که نباید زود قضاوت کرد و باید همگان بدانند که اگر اتفاقی در فرهنگ و هنر می افتد؛ شخص تصمیم نمی گیرد بلکه مسئولان شهرستان تصمیم می گیرند.

فلاح بیان داشت: یکی از وظایف ما در اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی این بخش، این است که موسیقی، هنرهای تجسمی، تآتر و نمایش را برگزار و اجرا کنیم و البته با سیاست های دولت هماهنگ باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه در چند هفته گذشته به دلایلی برخی از کنسرت ها در شهرستان بهشهر لغو شد؛ خاطر نشان کرد: آیا آنانی که برای اجرا نشدن اعتراض کردند؛ برای کنسرت هایی که برگزار گردید؛ حمایت کردند؟

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت: همراهی و همگامی مسئولان این شهرستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با فرهنگ و هنر شهرستان همواره بوده و هست و جای قدردانی دارد.

فلاح گفت: شهرستان بهشهر، کلکسیون موسیقی استان مازندران است و مهمترین نقطه گرجی محله است و نباید نادیده گرفته گردد و برخی از دوستان در فضای مجازی بدون آنالیز علل و همه جوانب برگزار نشدن کنسرت ها، فقط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را متهم نموده و به نوعی صورت مسئله را پاک کردند.

این مسئول افزود: ما وظیفه داریم که مدیریت کنیم و هرگز صورت مسأله را حذف نمی کنیم که اگر چنین بود؛ کنسرت امشب برگزار نمی شد.

فلاح گفت: شرایط زمان ما اقتضا دارد که نشاط اجتماعی را افزایش دهیم و در همین سالن و در سالن های دیگر شهرستان،کنسرت های مختلف در طول سال برگزار گردید وبا کوشش های صورت گرفته در صدا و سیما اکنون موسیقی مازندران جان تازه گرفت و برای همه ما هنرمندان و مردم، سرمایه هستند.

فلاح گفت: ما به دنبال افزایش نشاط اجتماعی در جامعه هستیم و جوانانی که در حوزه موسیقی هستند؛ پایدار باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر مخالف گفت: ما مخالف برخی سیاست هایی هستیم که به هر قیمتی می خواهند کنسرت و موسیقی برپا نمایند و ما آن قیمت را نمی خواهیم.

فلاح یادآور شد: ما سر سفره انقلاب نشسته ایم؛ اگر قرار باشد کسی موسیقی برگزار کند و نظام و شهرستان بدنام گردد؛ هرگز اجازه اجرای این موسیقی را نمی دهیم.

وی گفت: نفس موسیقی بد نیست و معتقدم باید مدیریت گردد تا خانواده ها در فضایی آرام و آرامش خاطر در کنار هم بنشینند؛ جوانان شاد شوند و نشاط اجتماعی ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4221

به "بهشهر کلکسیون موسیقی مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشهر کلکسیون موسیقی مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید