به کارگیری بازیکن خارجی تیم بسکتبال مهرام از مرحله پلی آف

به گزارش مهسان بلاگ، حمیدرضا صمدزاده در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه طبق درخواست سرمربی تیم بسکتبال مهرام (مصطفی هاشمی) اقدامات لازم برای جذب بازیکن خارجی صورت گرفته است، گفت: سرمربی تیم دو سه گزینه برای تقویت ترکیب تیم و در پست یک به باشگاه معرفی کرد. تمام گزینه ها آمریکایی هستند اما هنوز هیچ یک نهایی نشده اند.

به کارگیری بازیکن خارجی تیم بسکتبال مهرام از مرحله پلی آف

وی با بیان اینکه از میان گزینه های مطرح احتمال جذب مالک وینز خیلی بیشتر از دیگر گزینه هاست، اعلام کرد: هنوز قرارداد منعقد نشده اما به امضای قرارداد با این بازیکن خیلی زیاد نزدیک شده ایم اگرچه از دیگر گزینه های مورد نظر هم دور نیستیم.

مدیر تیم بسکتبال مهرام تاکید نمود: مذاکره با مالک وینز تا 99 درصد نهایی شده اما ملاک قراردادی است که هنوز امضا نشده است. تا دو سه روز آینده در این زمینه تصمیم گیری نهایی صورت می گیرد.

وی اعلام کرد: وینز یا هر بازیکن خارجی دیگری که با باشگاه قرارداد همکاری امضا کند از اول اسفندماه و برای مرحله پلی آف لیگ برتر در ترکیب تیم قرار می گیرد. دیدارهای باقی مانده مهرام در دور برگشت مرحله مقدماتی با ترکیب فعلی برگزار می گردد.

مدیر تیم بسکتبال مهرام توضیح داد: مهرام با ترکیب کاملا ایرانی خود در مرحله مقدماتی لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت اما طبق نظر سرمربی تیم برای حضور بهتر در مرحله پلی آف نیازمند جذب بازیکن جدید بودیم. لازم بود که ترکیب تیم در پست یک تقویت گردد به همین دلیل گزینه های موردنظر برای این پست مورد ارزیابی قرار گرفتند.

صمدزاده ابراز امیدواری کرد که تیم مهرام در دیدارهای باقی مانده از مرحله مقدماتی و همچنین پلی آف لیگ برتر بتواند به فرایند دیدارهای خوب گذشته خود ادامه دهد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34189

به "به کارگیری بازیکن خارجی تیم بسکتبال مهرام از مرحله پلی آف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کارگیری بازیکن خارجی تیم بسکتبال مهرام از مرحله پلی آف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید