بوفون: بالوتلی قلبی از طلا دارد

به گزارش مهسان بلاگ، جان لوئیجی بوفون با اعلام این که مارکو وراتی به زودی به ستاره اصلی تیم ملی ایتالیا تبدیل می گردد و به تمجید از ماریو بالوتلی پرداخت.

بوفون: بالوتلی قلبی از طلا دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فیفا، اخیرا جیامپیرو ونتورا، گفت بازیکنان مغروری که فکر می نمایند پدیده هستند را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. خیلی ها عنوان کردند که منظور ونتورا، ماریو بالوتلی بوده است، اما بوفون معتقد است منظور سرمربی ایتالیا این بازیکن نیست.

بوفون درباره ماریو بالوتلی، گفت : من بازیکنان خیلی کمی مثل ماریو بالوتلی دیدم که این قدر خوب باشند. وقتی می فهمم که مردم درباره او بد می گویند عصبانی می شوم. از نظر من ماریو قلبی از طلا دارد و انسان بسیار صادق و مهربانی است و همه او را دوست دارند.

ماریو بالوتی بعد از جام جهانی 2014 هنوز برای تیم ملی ایتالیا بازی نکرده و به همین خاطر خیلی ها معتقدند که شانس کمی برای حضور در جام جهانی روسیه دارد. البته درخشش اخیر این بازیکن در نیس فرانسه زمزمه هایی مبنی بر دعوت دوباره از بالوتلی را به تیم ملی فوتبال ایتالیا بر سر زبان ها انداخته است.

بوفون درباره این موضوع گفت : ماریو فقط 26 سال سن دارد و می تواند 10 سال دیگر فوتبال بازی کند. او مثل وراتی بازیکن جوانی است. من فکر می کنم در آینده این دو بازیکن را بیشتر در تیم ملی ایتالیا ببینیم. من حتی معتقدم وراتی بتواند کاپیتان و رهبر ایتالیا در آینده باشد و از این موضوع کاملا مطمئن هستم.

او در انتها در پاسخ به این سوال که در جام جهانی 2018 حضور خواهد داشت یا نه، گفت : من امیدوارم که شرایط بدنی به من این اجازه را بدهد که در جام جهانی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور داشته باشم. انگیزه حضور در جام جهانی به من این را می گوید که سخت تر از گذشته تمرین کنم. فداکاری کنم و از لحاظ ذهنی خودم را بکشم تا در جام جهانی حضور داشته باشم.

ایتالیا در حال حاضر در رده دوم گروهG انتخابی جام جهانی در قاره اروپا بعد از اسپانیا قرار گرفته است. آنها به خاطر گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفتند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34478

به "بوفون: بالوتلی قلبی از طلا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: بالوتلی قلبی از طلا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید