رئال مادرید قرارداد بنزما را تمدید می کند

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه رئال مادرید قصد دارد قرارداد مهاجم گلزن خود را تمدید کند.

رئال مادرید قرارداد بنزما را تمدید می کند

به گزارش خبرنگاران، کریم بنزما که این فصل در 45 بازی از رقابت های مختلف برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 29 گل زده و 8 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است، قرادادش با این باشگاه اسپانیایی تمدید خواهد شد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات اروپا خبر داد؛ باشگاه رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای ارائه قراردادی جدید به مهاجم فرانسوی اش است، این در حالی است که قرارداد فعلی او تا سال 2022 اعتبار دارد.

طبق گزارش رومانو؛ مدیران باشگاه رئال مادرید که از عملکرد مهاجم گلزن خود بسیار راضی هستند، قصد دارند قرارداد او را تا پایان ماه ژوئن 2023 تمدید کنند و این کار تا هفته های آینده شکل عملی به خود خواهد کرد.

بنزمای 33 ساله شب گذشته (سه شنبه) به طور رسمی توسط دیدیه دشان به اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در مسابقات یورو 2020 دعوت شد تا پس از 6 سال فرصت همراهی خروس ها را پیدا کند.

او که از ماه اکتبر سال 2015 در پی افشای ماجرای دست داشتن در پرونده اخاذی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشد، در این مدت شانس حضور در تورنمنت هایی همچون یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86399

به "رئال مادرید قرارداد بنزما را تمدید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید قرارداد بنزما را تمدید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید