بیل گیتس در صدر شایعات جهان نهاده شد

به گزارش مهسان بلاگ، به تازگی بعضی افراد در فضای مجازی ادعا نموده اند که ویروس کرونا توسط بیل گیتس، مدیر عامل پیشین شرکت مایکروسافت ساخته شده است.

بیل گیتس در صدر شایعات جهان نهاده شد

به گزارش خبرنگار ، بیل گیتس اخیرا به یکی از اصلی ترین اهداف شایعات در جهان تبدیل شده و افراد بسیار زیادی در سراسر جهان حالا باور دارند که این شخص به نحوی در شیوع ویروس کرونا دست داشته است.

بر اساس این شایعات و نظریه های توطئه آمیز، بیل گیتس خواسته تا با ساخت ویروس COVID 19 از فروش واکسن آن سود ببرد و یا با این کار قصد داشته تا جمعیت جهان را کاهش دهد.

طبق گزارش های به دست آمده، بیش از 16000 پست در صفحات فیسبوک به شایعات این چنینی ارتباط دارد. این پست ها توانسته اند تا سرجمع بیش از 900000 نظر را به خود اختصاص دهند و ذهن افراد زیادی را به خود درگیر نمایند. این در حالی است که ویدیو های منتشر شده در سرویس اینترنتی یوتیوب تا به حال بیش از پنج میلیون دفعه دیده شده اند. بر اساس تحقیقات و تحلیل های انجام شده، این قبیل شایعات بیشترین دفعات انتشار را در فضای مجازی داشته اند. شایعات درباره اقدامات شرورانه بیل گیتس در حالی قوت می گیرند که وی تا به حال بیش از 250 میلیون دلار را برای یاری به نابودی ویروس کرونا خرج نموده است.

او همچنین ترامپ را به دلیل عدم مسئولیت پذیری مناسب در شرایط ضروری مورد انتقاد قرار داده و اقدام دونالد ترامپ در جهت عدم همایت از سازمان جهانی سلامت را سرکوب نموده است. لازم به ذکر است که علت اصلی شیوع این شایعات صحبت های بیل گیتس در 5 سال گذشته شناخته می گردد.

وی چند سال پیش با برگزاری یک کنفرانس عمومی گفت که بزرگترین خطر برای جهانی امروزی شیوع یک ویروس همه گیر است چرا که جهان به هیچ وجه برای چنین شرایطی آماده نیست. او همچنین در این کنفرانس از دولت های مختلف درخواست کرد تا از آن روز به افزایش قدرت درمانی خود اقدام نموده و خود را آماده نمایند. بعضی از شایعه نمایندگان جهانی مجازی بر این باورند که بیل گیتس از پیش به چنین مسئله ای مطلع بوده و یا سعی داشته تا با ساخت ویروس کرونا حرف خود را به جهان ثابت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 25 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45603

به "بیل گیتس در صدر شایعات جهان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس در صدر شایعات جهان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید