تابستان امسال را بدون ویزا سفر کنید !

به گزارش مهسان بلاگ، تابستان امسال را در جذبه های گردشگری ارمنستان و صربستان در کنار زیبایی های فوق العاده این دو کشور بگذرانید.

تابستان امسال را بدون ویزا سفر کنید !

سفر های بدون ویزا در تابستان امسال

تابستان زمان سفر با کوله بار سبک است، فرصتی مناسب فراهم آمده که با لباس های تابستانی رنگارنگ خنک، به کشف سرزمین های تازه بروید. اگر لیست کشور های جذاب گردشگری را پیش رو بگذارید، از میان شان آنهایی که هیچ نیاز به ویزا ندارند ارجح تر هستند.

سفر به کرانه های رود دانوب؛ تور صربستان

تور صربستان و وارد شدن به بلگرد زیبا، سفری هیجان انگیز در تابستان است. شهر هایی که کنار رود هستند، حس و حال عجیبی دارند، مخصوصا اگر در کنار دانوب باشد. عصر ها در کافه های اطراف رود بشینید و به یک نوشیدنی خود را مهمان کنید و از موسیقی و آوازمردم محلی لذت ببرید.

بلگراد، همبرگر های معروفی دارد، از همه جای اروپا برای امتحان کردنشان می آیند، حتما از آنها بخورید و از طعم شان لذت ببرید. سارما غذایی شبیه دلمه ماست، که با گوشت چرخ کرده و ادویه های مخصوص در برگ کلم پیچیده می شود، خودشان معتقدند که تا ده روز می شود سارما خورد و هر روز که در سس مخصوصش می ماند، خوش مزه تر می شود.

خیلی راحت با پرواز های ایران ایر، ماهان و قشم ایر به فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می رسید. به راحتی به همراه ترانسفر های فرودگاهی که آژانس مقتدر سیر تابان برای گردشگران هماهنگ کرده است، به هتل مورد اقامت خود می رسید.

هتل های بلگراد، همگی کیفیت بالایی دارند و با بودجه محدودتر هم، می توانید یک هتل سه ستاره رزرو کنید، البته هتل های چهار و پنج ستاره استخردار هم لطف خودشان را دارند و قطعا بیشتر خوش می گذرد. در تمامی هتل ها، مسافران دارای صبحانه هستند که روزشان را پس از خوردن صبحانه مفصل هتل، شروع کنند.

Usce مرکز خرید مدرنی در بلگراد است که برای خرید و پاساژگردی، در آن خسته نمی شوید، چون فود کور ت های خوبی هم دارد. البته به یرا سنتر و دلتا سیتی هم می شود رفت و خرید خوبی داشت.

در تمامی تور ها، شما دارای راهنمای فارسی زبان هستید و آژانس، یک سیم کارت رایگان نیز در اختیار شما، قرار می دهد.

سفر جذابی می شود، برای دیدن این کشور و خوش گذرانی در تابستان امسال، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

سفر به طبیعتی بکر و باغ های انگور بی کران؛ تور ارمنستان

تور ارمنستان را هرکسی یک بار هم که شده باید انتخاب کند، آن وقت مطمئن باشید آن قدری این کشور و مردمانش خوب هستند که باز به آنجا بر می شد.

در ایروان سعی کنید حتما هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا از کیفت خدمات خیال تان راحت باشد. تمامی هتل هایی که آژانس مقتدر سیر تابان برای گردشگران پیشنهاد داده است، دارای صبحانه رایگان است و با یک صبحانه ارمنی خوشمزه، روزتان را شروع می کنید.

چالاقاش و کباب خورواتس، از غذاهای معروف ارمنی هستند که عاشقان غذاهای گوشتی را راضی می کند.

به خیابان تامانیان بروید، اینجا دور تا دورش پر از کافه های خوب است و مجسمه های بامزه ای دارد که برای عکس یادگاری خیلی خوب هستند، در همین محوطه موزه هنرهای معاصر وجود دارد که از 8 صبح تا 8 شب قابل بازدید است.

میدان جمهوری مرکز شهر ایروان محسوب می شود و جدا از اهمیت تاریخی اش مرکز اجتماع مردم این شهر است. به میدان جمهوری بروید و مخصوصا اگر شب را در اینجا باشید، آب نمای زیبایی را می بینید و به تماشای مردم ارمنی و خون گرم بنشینید و با آنها معاشرت کنید.

در تابستان، ارمنی ها به ساحل زیبای دریاچه سوان می فرایند. حتما به آنجا بروید و تنی به آب بزنید و آفتاب بگیرید. البته درخود ایروان هم، یک پارک آبی جذاب وجود دارد که بخش های برای تفریح تمام اعضای خانواده دارد.

پرواز های ارمنستان باشرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود و تمامی گردشگران به صورت مستقیم و راحت به فرودگاه می رسند و به همراه ترنسفر های رایگان آژانس در هتل مورد نظرشان استراحت می کنند.

با کارشناسان سفر آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید. برای خرید تور مسافرتی خود اقدام کنید و روزهای تابستانی زیبایی را در ایروان تجربه کنید.

درکنار آب های زلال؛ تور کوش آداسی

آفتاب دریافت در سواحل کادینلار دنیزی با آن ماسه های سفید و آب های زلال، یکی از بهترین کار ها در سفرتان است. در این ساحل زیبا، غواصی و شنا کنید و بهترین خاطره ها را در روز های سفر بسازید.

در امتداد این ساحل، پر است از رستوران ها و کافه هایی که نوشیدنی های خوش طعم و غذاهای دریایی خوب سرو می کنند. در این رستوران ها، ماهی کباب را حتما امتحان کنید، این ماهی ها، از دریای زیبای مدیترانه صید شده اند.

به همراه بچه ها و همسفرانتان به بزرگترین و معروفترین پارک آبی کوش آداسی، آدانالند بروید، اینجا نزدیک ساحل بانوان است و با سرسره های آبی مرتفع و تونل های مارپیچش، بچه ها را حسابی شادمان و خسته می کند. مخصوصا که این پارک در یکی از خوش منظره ترین مناطق ساخته شده که همه جوره لذت می برید.

اینجا به دلیل این که بندر خوبی دارد، از قدیم یکی از مقصد های گردشگری برای مهمانان اروپایی بوده که با کشتی های کروز سفر می کنند، به همین دلیل هتل های خوش ساخت زیادی دارد. در این سفر سعی کنید هتل چهار و پنج ستاره با امکانات خوب رزرو کنید که همراه همسفرانتان، همه جوره در این هتل ها خوش بگذرانید. البته در تمامی هتل ها، مسافران آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان هستند و هزینه ای بابت این وعده اضافه پرداخت نمی شود، به امکانات هتل ها توجه کنید و به پیشنهادهای ویژه که بر روی وب سایت آزانس مقتدر سیر تابان مشخص شده توجه کنید، معمولا این هتل ها از رضایتمندی بالاتری برخوردارند.

در همین بندری که ذکر شد، می توانید انواع تور های دریایی را رزرو کنید و غروب عاشقانه ای را، بر روی دریای زیبای مدیترانه تماشا کنید.

برای رسیدن به کوش آداسی، با پرواز های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر می رسید که نزدیکترین فرودگاه به این شهر است و با ترانسفر رایگان آژانس مقتدر سیر تابان در هتل خود استراحت می کنید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و با خرید تور کوش آداسی خاطره ای خاص بسازید.

منبع :ویرلن

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: نمناک
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43077

به "تابستان امسال را بدون ویزا سفر کنید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان امسال را بدون ویزا سفر کنید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید