تاریخ عرضه Bleeding Edge، بازی آنلاین نینجا تئوری، تعیین شد

به گزارش مهسان بلاگ، مایکروسافت در رویداد X019 خود با نمایش تریلری جدید از بازی Bleeding Edge، تاریخ عرضه این بازی را اظهار داشت. این بازی آنلاین چند نفره قرار است در روز 24 مارس سال 2020 روی کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه گردد.

تاریخ عرضه Bleeding Edge، بازی آنلاین نینجا تئوری، تعیین شد

مراحل توسعه بازی Bleeding Edge زیر نظر استودیوی نینجا تئوری انجام می گردد؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت بازی های Heavenly Sword و DmC و هم چنین اخیرا Hellblade می شناسیم. این استودیو برای اولین بار دست به ساخت یک بازی آنلاین چند نفره زده است و از سابقه خوب خود در طراحی مبارزات، در این بازی چند نفره استفاده نموده است. بازی Bleeding Edge یک اکشن سوم شخص آنلاین است که تمرکز بسیاری روی مبارزات تن به تن دارد.

بازی نماینده ها در Bleeding Edge از بین تعداد زیادی شخصیت، که هر کدام قابلیت ها و مهارت های خاص خود را دارند، یکی را انتخاب می نمایند و در دو گروه به جان یکدیگر می افتند. شخصیت های Bleeding Edge چه از نظر بصری و چه از نظر مهارت ها، تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند و هر کدام کاملا متفاوت از دیگری مبارزه می نمایند. می توان قدرت های هر شخصیت را هم ارتقا داد، یا سلاح های مختلفی برای آن ها انتخاب کرد. طبق گفته سازندگان بازی، هم چنین قرار نیست Bleeding Edge آیتم فروختنی داشته باشد و تمام آیتم ها با بازی کردن قابل دریافت هستند.

مثل تمام بازی هایی که در رویداد X019 نشان داده شدند، بازی Bleeding Edge هم بخشی از سرویس ایکس باکس گیم پس است و در همان روز عرضه، برای مشترکان این سرویس در دسترس خواهد بود.

بازی Bleeding Edge در روز 24 مارس 2020 یعنی 5 فروردین سال آینده، روی ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوتر بازی هم روی استیم و هم روی فروشگاه مایکروسافت به فروش خواهد رسید.

کسانی که مشترک ایکس باکس گیم پس باشند یا کسانی که بازی را پیش خرید نموده اند، می توانند در روزهای 14 فوریه و 13 مارس، به مدت چند روز به صورت آزمایشی نسخه بتا Bleeding Edge را تجربه نمایند.

می توانید در ادامه تریلر جدید این بازی را ببینید.

منبع: Xbox

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27118

به "تاریخ عرضه Bleeding Edge، بازی آنلاین نینجا تئوری، تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Bleeding Edge، بازی آنلاین نینجا تئوری، تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید