رزیدنت اویل 1 و 4 و زیرو در راه نینتندو سوییچ

به گزارش مهسان بلاگ، دو روز پیش، شرکت کپ کام در توییتر خبر انتشار سه بازی از مجموعه رزیدنت اویل را برای کنسول نینتندو سوییچ گفت؛ این آثار شامل ریمستر قسمت اول، رزیدنت ایول زیرو و رزیدنت ایول 4 هستند. هر سه بازی در روز 31 اردیبهشت 1398 به صورت دیجیتالی در فروشگاه نینتندو قرار می گیرند.

رزیدنت اویل 1 و 4 و زیرو در راه نینتندو سوییچ

بازی نمایندگان اروپایی می توانند هر سه این آثار را به صورت جداگانه خریداری نمایند. همچنین افرادی که در آمریکای شمالی قرار دارند قادر خواهند بود تا کالکشن Resident Evil Origins - شامل ریمستر قسمت اول و 0 - را به صورت فیزیکی از خرده فروشی ها خریداری نمایند؛ این نسخه 50 دلار قیمت دارد و خریداران برای تجربه قسمت اول باید از کد دیجیتالی درون جعبه استفاده و آن را دانلود نمایند.

ریمستر قسمت اول در سال 2015 برای کنسول های نسل هفت و هشت و کامپیوترها روانه بازار شد و توانست عملکرد چشم گیری را از خود به جای بگذارد. در آن موقع، بازی رکوردهای تازه ای در تاریخ شرکت کپکام به جای گذاشت. رزیدنت ایول 0 هم در سال 2016 برای همان پلتفرم ها در دسترس نهاده شد.

رزیدنت ایول 4 که جدیدتر از دو بازی قبل است، تاکنون برای کنسول های زیادی و به شکل های مختلفی عرضه شده. آخرین بار کپ کام در سال 2016 نسخه بهبود یافته آن را با گرافیک بهتر به کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آورد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ خبری از انتشار بازسازی Resident Evil 2 برای کنسول نینتندو سوییچ به گوش نمی رسد و احتمالا این موضوع از نظر فنی هم ممکن نخواهد بود. احتمال عرضه بازسازی رزیدنت اویل 2 به صورت ابری برای نینتندو سوییچ، مثل کاری که کپ کام برای رزیدنت اویل 7 نموده بود، بیشتر است.

منبع: Twinfinite

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6258

به "رزیدنت اویل 1 و 4 و زیرو در راه نینتندو سوییچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 1 و 4 و زیرو در راه نینتندو سوییچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید