Ghost Recon Breakpoint را نمی توان آفلاین بازی کرد

به گزارش مهسان بلاگ، آخر هفته گذشته شاهد رونمایی قسمت بعدی مجموعه بازی های گوست ریکان بودیم. شرکت بازی سازی یوبی سافت از بازی Ghost Recon: Breakpoint با نمایش تریلر و گیم پلی آن رونمایی کرد. در حالی که تصور می کردیم با ساختاری شبیه به بازی قبلی یعنی Wildlands طرف شویم و داستان بازی به صورت آفلاین قابل بازی باشد، یوبی سافت گفته است که امکان بازی کردن Breakpoint در حالت آفلاین وجود ندارد.

Ghost Recon Breakpoint را نمی توان آفلاین بازی کرد

اطلاعات کامل مربوط به بازی هنوز منتشر نشده است و مطمئنا باید در رویداد E3 2019 منتظر انتشار جزییات بازی باشیم، ولی حساب کاربری رسمی گوست ریکان از همین حالا رسما تایید نموده است که نمی توان Ghost Recon Breakpoint را آفلاین بازی کرد و بازی در همه حال احتیاجمند اتصال اینترنت است.

در پاسخ به سوال یکی از هواداران درباره احتیاج به اینترنت، حساب کاربری گوست ریکان نوشته است: بازی Breakpoint احتیاجمند اتصال به اینترنت خواهد بود، مثل بازی های The Division و Rainbow Six Siege.

واضح است که یوبی سافت می خواهد قسمت جدید گوست ریکان را هم مثل دیگر بازی هایش، تبدیل به یک بازی بزرگ و آنلاین کند؛ طوری که بتواند برای مدت زمانی طولانی، از Ghost Recon Breakpoint هم درآمدزایی داشته باشد.

در حال حاضر، به غیر از یکی دو بازی، تمام ساخته های یوبی سافت در چند سال اخیر احتیاجمند اتصال به اینترنت بوده اند و عناصر آنلاین داشته اند. از بازی های دیویژن گرفته تا ریبنو سیکس و For Honor حتی بازی های مسابقه ای یوبی سافت مثل The Crew احتیاجمند به اتصال همیشگی اینترنت داشته اند.

موضوع دیگر، وضعیت اتصال این بازی ها در کشور ماست. امکان اتصال به بازی دیویژن 2 در کشور وجود ندارد؛ آن هم به خاطر دلایلی نامعلوم که طبق گفته شرکت های بازی سازی، از سوی آن ها نیست. این طور که به نظر می رسد احتمالا به هنگام بازی کردن Ghost Recon Breakpoint هم به مشکلاتی برخواهیم خورد.

بازی Ghost Recon Breakpoint قرار است مهر ماه سال جاری روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه گردد.

منبع: توییتر

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9397

به "Ghost Recon Breakpoint را نمی توان آفلاین بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Ghost Recon Breakpoint را نمی توان آفلاین بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید