تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، تالارهای عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش خبرنگاران انوشیروان محسنی بندپی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون بر، می توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی نمایند.

وی توضیح داد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران ها و کافی شاپ ها نظارت می نمایند و با افراد خاطی به وسیله قانون به شدت برخورد می گردد.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران نماینده است.

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحدهای صنفی و استفاده از حمل ونقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین نامه های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد 56 درصد و میانگین کشوری 74 درصد بود اما اکنون این رقم به 10.5 درصد در این استان رسیده است.

وی اعلام کرد: متاسفانه پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی گردد.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

محسنی بندپی اظهارداشت: هم اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت ها ارسال نکرده ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

به گزارش ایرنا و بر اساس آخرین اطلاعات تا به امروز 180 هزارو 156 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و جان باختگان کرونا به هشت هزارو 584 نفر رسیده اند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52323

به "تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید