تایلند هفته آینده گردهم آیی محصولات وخدمات حلال برگزار می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مسلم ویلج، دولت تایلند با هدف گسترش مبادلات تجاری و تبادل گردشگر با کشورهای اسلامی، اولین گردهم آیی حلال در این کشور را برگزار می نماید. انتظار می رود که حدود 5 هزار هیئت از کشورهای مختلف در اولین گردهم آیی حلال 2014 تایلند که طی روزهای 28 تا 30 دسامبر در بانکوک برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

تایلند هفته آینده گردهم آیی محصولات وخدمات حلال برگزار می نماید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هدف از این گردهم آیی که با همکاری مرکز علوم حلال دانشگاه چولالونگ کوم، شورای مرکزی اسلامی تایلند و موسسه استاندارد حلال این کشور برگزار می گردد، یاری به ارتقاء استانداردهای محصولات و خدمات حلال فراوری شده در تایلند جهت رشد سریع بازار اسلامی در آسیا و جهان اعلام شده است. سخنران افتتاحیه این مراسم، گن پرایوت چان اوچا نخست وزیر تایلند خواهد بود.

هدف محوری این همایش، ایجاد یک برند حلال در تایلند است تا محصولات و خدمات فراوری شده در این کشور بتوانند با استفاده از این برند به بازارهای کشورهای دیگر صادر شوند. در این گردهم آیی همچنین نشستی نیز با موضوع گردشگری و مهمانداری حلال و گردشگری درمانی حلال برگزار خواهد شد.

دکتر پاکورن پیاکورن، مدیر موسسه استاندارد حلال تایلند گفت: حدود 6 میلیون مسلمان در تایلند زندگی می نمایند و این به توسعه قوی تر صنعت حلال در تایلند یاری می نماید...با ارتقا و تضمین استانداردهای حلال، تا سال آینده ما می توانیم محصولات و خدمات حلالمان را خیلی بهتر در جهان معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16405

به "تایلند هفته آینده گردهم آیی محصولات وخدمات حلال برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند هفته آینده گردهم آیی محصولات وخدمات حلال برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید