ترامپ: هیلاری باهوش تر از بایدن است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا می گوید رقیب دموکرات او در انتخابات 2016 نسبت به رقیب فعلی او از این حزب باهوش تر است.

ترامپ: هیلاری باهوش تر از بایدن است

به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالیکه کمتر از 10 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ دست از تخریب رقیب دموکرات خود برنداشته و کماکان به تشدید این رویکرد ادامه می دهد.

رئیس جمهور آمریکا در اظهارنظری عجیب گفت جو بایدن دموکرات فرد خوشایندتری نسبت به هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی او در سال 2016 است، اما هیلاری از نظر بهره هوشی و اطلاعاتی از بایدن بالاتر است.

ترامپ گفت: از من پرسیدند تفاوت میان هیلاری خبیث و بایدن چیست؟ خب واضح است که هر دوی آن ها خبیث هستند، اما بگذارید از این موضوع بگذریم. اما تفاوت عظیم میان بایدن و هیلاری این است که هیلاری پر انرژی تر، البته نه خیلی، و او فرد باهوش تری است.

هدف قرار دادن توانایی های ذهنی و فکری بایدن بخشی از کارزار انتخاباتی ترامپ را در ماه های اخیر تشکیل می دهد. او زمانی موضوع تست زوال عقل بایدن را پیش کشید و با این حربه کوشش کرد تا رقیب دموکراتش را فاقد توانایی های لازم عقلانی برای تصدی سِمت ریاست جمهوری نشان دهد.

بایدن نیز در این میانه بیکار ننشسته است و ترامپ را برای مدیریت فاجعه بار کرونا، داشتن حساب های مخفی در خارج از آمریکا، فرار مالیاتی و موضع ضعیف در برابر روسیه هدف حمله قرار داده است.

در حالیکه 8 روز تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 باقی مانده است، بیش از 50 میلیون آمریکایی در رای گیری انتخاباتی مشارکت نموده اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66106

به "ترامپ: هیلاری باهوش تر از بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هیلاری باهوش تر از بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید