(تصاویر) هولیا دیکن بازیگر زن ترک در ایران؛ تمجید هولی دیکن از ایران زیر برج آزادی

به گزارش مهسان بلاگ، هولیا دیکن بازیگر اهل ترکیه که چند روزی است برای بازی در فیلم هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در تهران به سر می برد با انتشار پستی در اینستاگرام، به تمجید از مردم ایران پرداخت.

(تصاویر) هولیا دیکن بازیگر زن ترک در ایران؛ تمجید هولی دیکن از ایران زیر برج آزادی

محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر و شراره رخام در کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم حضور دارند. تدوین همزمان این فیلم توسط کاوس آقایی انجام می شود و تصویربرداری هوایی پروژه نیز بر عهده مصطفی علی پور حقیقی است.

احساس هولیا دیکن بازیگر زن ترکیه نسبت به ایران

هولیا دیکن نوشت: ایرانیان مردمی بسیار عمیق هستند. به نظر من، سه ویژگی مهم ایرانیان ظرافت، مهربانی و آرامش است. ایرانیان با یکدیگر بسیار مهربان هستند. آنها نسبت به بیگانگان، مهربان تر هستند. در گفتگو های روزمره، صدای ایرانی بسیار کم است. هیچ کس فریاد نمی زند. ایرانیان مردم بسیار مهمان نواز. خوشحالم که فیلم هولیا باعث اشنایی درست من با ایران شد.وی همچنین در یک استوری نوشت غذا های ایرانی انقدر خوشمزه هستند که ممکن است چاق شوم!

هولیا دیکن در این فیلم با علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ و. … همبازی است.

هولیا دیکن، علی انصاریان و پوریا پورسرخ در هولیا

کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که به تازگی در تهران کلید خورده، در نیمه راه تولید قرار گرفته است. در سکانس های اخیر، پوریا پورسرخ و هولیا دیکن Hulya Diken بازیگر ترکیه ای مقابل دوربین رفتند.

محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شراره رخام در این فیلم بازی دارند. تدوین همزمان توسط کاوس آقایی انجام می شود و تصویربرداری هوایی پروژه بر عهده مصطفی علی پور حقیقی است.

سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هر کاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!. این ششمین فیلم سینمایی مرتضی آتش زمزم پس از فیلم های مرگ سپید، بن بست، مالیخولیا، سیمین و نیروانا محسوب می شود.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57630

به "(تصاویر) هولیا دیکن بازیگر زن ترک در ایران؛ تمجید هولی دیکن از ایران زیر برج آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) هولیا دیکن بازیگر زن ترک در ایران؛ تمجید هولی دیکن از ایران زیر برج آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید