تصمیم تازه رهبر کره شمالی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد، در پی آسیب هایی که طوفان به بعضی از مناطق این کشور وارد نموده، رهبر کره شمالی بیان کرد که در پروژه های سرانجام سال تجدیدنظر خواهد نمود.

تصمیم تازه رهبر کره شمالی

به گزارش خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در این گزارش گفت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این اطلاعیه را در جریان نشست روز سه شنبه حزب حاکم کارگران حول محور اقدامات بازسازی در مناطق طوفان زده بیان کرد.

کیم در بیانیه ای گفت: خسارت های ناشی از طوفان شرایطی را در کره شمالی به وجود آورده که تنها با تغییر جهت کوشش هایمان و تجدیدنظر در پروژه های سرانجام سال که در حال انجام بودند، می توان به بهبود آن یاری کرد.

در گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی آمده است: طوفان میساک که نهمین طوفان این فصل به شمار می آید منجر به ایجاد یک شرایط فوق العاده، فلج شدن سیستم حمل و نقل و تخریب بیش از 2000 خانه از جمله ساختمان های دولتی و جاده ها و همچنین ریختن 59 پل شد.

این کشور منزوی همزمان با اینکه شدیدا گرفتار باران های شدید و سیل در یکی از پر باران ترین فصل های به ثبت رسیده، شده، در برابر طوفان ها نیز مقاومت نموده است.

کیم جونگ اون در این بیانیه بر لزوم بازسازی خانه ها، جاده ها و خطوط راه آهن تا 10 اکتبر (19 مهرماه) تاکید نمود و سرانجام سال را به عنوان نقطه هدف برای تکمیل تمامی این بازسازی ها معین کرد.

10 اکتبر در کره شمالی اهمیت بسیاری دارد چرا که مصادف با سالروز تاسیس حزب حاکم کارگران است.

311311

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61183

به "تصمیم تازه رهبر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه رهبر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید