تمرینات امیدها از بزرگسالان جدا می گردد، 2 کادرفنی مجزا برای تیم های اعزامی به جام جهانی و آسیایی

به گزارش مهسان بلاگ، باوجود تمرینات مشترکی که تا امروز بین کشتی گیران بزرگسال و امید برگزار شده، از فردا تمرینات تیم ها به صورت مجزا در خانه کشتی دنبال خواهد شد.

تمرینات امیدها از بزرگسالان جدا می گردد، 2 کادرفنی مجزا برای تیم های اعزامی به جام جهانی و آسیایی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد امید قرار است روزهای 25 و 26 اسفند ماه نماینده ایران در جام جهانی 2019 باشد. این تیم با آمریکا، گرجستان و مغولستان همگروه شده و در یاکوتسک روسیه به مصاف حریفان خواهد رفت.

همچنین شاگردان علیرضا رضایی روزهای 3 و 4 فروردین نیز مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا را در مغولستان در پیش دارند، به همین منظور دو کادر فنی و دو تیم مجزا برای شرکت در دو رقابت انتخاب شده است.

اسامی ملی پوشان اعزامی به روسیه و مغولستان به زودی معرفی خواهد شد. علیرضا رضایی (سرمربی تیم ملی امید) به همراه سعید واگذاری و اکبر بهتری کادرفنی تیم ملی در جام جهانی را تشکیل خواهند داد و علیرضا رضایی منش، مسعود مصطفی جوکار و قاسم مصطفی پور نیز مربیان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند.

درحالیکه تا امروز تمرینات امیدها به صورت مشترک با بزرگسالان برگزار می شد، با توجه به نزدیک شدن مسابقات و تغییر برنامه های تمرینی تیم های اعزامی، از فردا دو تیم به صورت مجزا در خانه کشتی تمرین خواهند کرد.

امیدهای آزاد تا روز 7 اسفند تمرینات خود را پیگیری می نمایند و سپس اردو 4 روز تعطیل خواهد شد. دور بعدی تمرینات این تیم برای حضور در جام جهانی و آسیایی از 11 اسفند شروع شده و تا روز اعزام به روسیه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5689

به "تمرینات امیدها از بزرگسالان جدا می گردد، 2 کادرفنی مجزا برای تیم های اعزامی به جام جهانی و آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات امیدها از بزرگسالان جدا می گردد، 2 کادرفنی مجزا برای تیم های اعزامی به جام جهانی و آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید