تیم ملی الف ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا و اقیانوسیه از صبح روز گذشته در شهر کانوم تایلند با حضور 34 تیم شروع شد. تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) که در مرحله مقدماتی این رقابتها پیروز به شکست تیم های فیلیپین یک و تایلند سه شده بود، در مرحله دوم رقابتها نیز پیروز به شکست دو بر یک نماینده عمان شد و به جمع هشت تیم برتر این رقابتها راه یافت.

تیم ملی الف ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماند

ملی پوشان کشورمان در این مرحله به مصاف قراقستان یک قهرمان بازی های آسیایی اینچئون رفت و دو بر یک مغلوب گردید تا در جمع چهار تیم برتر قرار نگیرد. تیم ملی الف در شرایط مغلوب قزاقستان شد که در ست سوم تا امتیاز 14 بر 14 برابر این تیم مبارزه کرد اما در نهایت این ست را 16 بر 14 به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) در دور مقدماتی مغلوب استرالیا یک و جزیره گینه نو شد از دور رقابتها کنار رفت.

دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 25 تا 27 فروردین در شهر سانخولا برگزار می گردد. این رقابتها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20326

به "تیم ملی الف ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی الف ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید