ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت 16 امروز، سوم اسفندآغاز می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت 16 امروز، سوم اسفند ماه شروع می گردد و تا 10 اسفند ماه ادامه دارد.

ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت 16 امروز، سوم اسفندآغاز می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از ساعت 16 امروز 3 اسفند ماه 98 آغاز می گردد و تا 10 اسفند ماه 98 ادامه دارد.

آزمون 5 تیرماه سال 99 به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه این آزمون نیز روز دوشنبه 2 تیرماه سال 99 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می گردد.

شرایط عمومی برای ثبت نام درآزمون پذیرش دستیاردر رشته های تخصصی دندانپزشکی

شرایط عمومی شامل برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آنها، نداشتن سوءپیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی است.

شرایط اختصاصی برای آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی

داوطلبان برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی ضروری است، مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی را در دست داشته باشند همچنین دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی مشروط بر این که تا تاریخ 31 شهریور 99 فارغ التحصیل شده باشند نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

به استناد ماده 30 آیین نامه دوره های دستیاری دندانپزشکی، در صورتی که پذیرفته شده در زمان معین شده ثبت نام نکرده یا پس از ثبت نام، نسبت به آغاز دوره اقدام نکند، منصرف از تحصیل محسوب شده و به مدت 2 سال از شرکت در آزمون دستیاری محروم خواهد شد.

در صورت انصراف پس از آغاز دوره (پس از انصراف قطعی)، علاوه بر 2 سال محرومیت از آزمون دستیاری، ملزم به پرداخت غرامت (که میزان و نحوه آن توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تعیین می گردد) خواهد شد.

دستیاران شهریه پرداز در صورت انصراف موظف به پرداخت شهریه کامل همان سال هستند. همچنین، به مدت 2 سال (پس از انصراف قطعی) از شرکت مجدد در آزمون محروم خواهند شد.

امکان ورود و ادامه تحصیل دانش آموختگان رشته های تخصصی بالینی و Ph.D در رشته های دیگر تخصصی بالینی، به شرط پرداخت شهریه و پس از انجام کامل تعهدات قانونی، بلامانع است. همچنین امکان ورود و ادامه تحصیل دانش آموختگان رشته های تخصصی بالینی به رشته های تخصصی پایه (بیماری های دهان و فک و صورت و آسیب شناسی دهان و فک و صورت) به شرط عضویت در هیأت علمی، نیز می توانند در این ازمون شرکت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36236

به "ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت 16 امروز، سوم اسفندآغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت 16 امروز، سوم اسفندآغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید