جدال مرگبار 2 نوجوان در تربت جام ، قتل بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده انتظامی تربت جام از دستگیری قاتل نوجوان 17 ساله در تربت جام اطلاع داد و گفت: قاتل 16 ساله، به قتل اعتراف نموده است.

جدال مرگبار 2 نوجوان در تربت جام ، قتل بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سرهنگ غلام محمد قهستانی از دستگیری قاتل نوجوان 17 ساله در کمتر از 4 ساعت اطلاع داد و در تشریح ماجرای قتل گفت: عصر روز گذشته به وسیله مرکز 110 خبر فوت نوجوان 17 ساله در بخش اورژانس بیمارستان سجادیه به پلیس گزارش می گردد که بلافاصله مأموران در محل حاضر می شوند.

وی همچنین اضافه کرد: در آنالیز اولیه مشاهده می گردد نوجوان متوفی بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی و خونریزی زیاد، جان باخته که موضوع با هماهنگی مقام قضائی تحت پیگیری قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: مأمورین شعبه جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص و با استفاده از اخبار مطلعین و گواهان پیروز شدند هویت قاتل را مشخص و با استفاده از تجهیزات پلیسی، محل اختفای او را که در شهرستان همجوار بود، شناسایی نمایند که پس از اخذ نیابت قضائی در یک عملیات مشترک پلیسی، قاتل را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی تربت جام اظهار کرد: قاتل 17 ساله پس از دستگیری با انجام تحقیقات مبسوط به ارتکاب عمل صورت گرفته اعتراف نموده که علت و انگیزه این قتل هنوز در دست آنالیز است.

وی بیان نمود: حسب اعلام پزشکی قانونی شهرستان تربت جام مشخص علت تامه قتل نیازمند آنالیز بیشتر و یا کالبد شکافی جسد است.

شهرستان تربت جام از شهرستان های تابع استان خراسان رضوی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70678

به "جدال مرگبار 2 نوجوان در تربت جام ، قتل بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مرگبار 2 نوجوان در تربت جام ، قتل بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید