جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس افتضاح مدیریتی است

به گزارش مهسان بلاگ، محسن سیدی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ترک ناگهانی ایران به وسیله بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کُروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من واقعاً به عنوان یک ایرانی شرمسار او هستم. خجالت آور است با خارجی ها چنین برخوردی می گردد. رادو قرارداد داشت و هیچ توجیهی نداشت مسئولان باشگاه چنین کاری نمایند. مگر آقایان از جزئیات قرارداد او مطلع نبودند که چنین رفتاری با او کردند؟

جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس افتضاح مدیریتی است

مربی پیشین دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود: رادو پنج سال در پرسپولیس بود و جز منفعت فنی چیزی به همراه نداشت. او بی حاشیه ترین دروازه بان دوم تاریخ پرسپولیس بوده است. اینکه بنا به هر دلیلی پول رادو را ندهیم و مدام به او دروغ بگوییم چنین سرنوشتی را رقم می زند.

وی درباره تأثیر مدیریتی در عملکرد یک تیم یادآور شد: آقایان می گویند مسائل مدیریتی تأثیری در مسائل فنی ندارد. واقعاً اگر در همین ملاقات با طرفدار، حامد لک مصدوم یا اخراج می شد چه کسی جز کادر فنی و طرفداران پرسپولیس ضربه می خورد؟ واضح است که کوچک ترین رفتارهای مدیریتی هم به رختکن وصل است و تاثیرش را می گذارد.

سیدی در ادامه انتقاداتش از عملکرد مدیران پرسپولیس گفت: اگر کارتان مدیریتی نیست چرا به خانه هایتان نمی روید استراحت کنید؟ اینطور ضرر کمتری هم به پرسپولیس می رسد. شرم آور است مدیران وقت پرسپولیس قرارداد رادو را طوری بستند که باشگاه هم نتواند به تعهدات خود عمل کند. ضمن اینکه الان هم به نظرم مدیریت صحیحی در این زمینه انجام نشد.

او درباره تأثیر این اتفاق روی فکر بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس حرفه ای شده اند. تنها کسانی که شوکه می شوند کادر فنی تیم خواهد بود. خیلی بد است که یحیی گل محمدی هیچ گزینه جایگزینی ندارد و باید حامد لک را حداقل تا نیم فصل بدون رقیب در شرایط مسابقه قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 102034

به "جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس افتضاح مدیریتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس افتضاح مدیریتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید