زورشان به پرسپولیس نمی رسد با مشت روی میز می کوبند

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم جهت قهرمان شدن در سه جام را یاد گرفته است و حواشی ایجاد شده به وسیله رقبا برای برهم زدن تمرکز تیم بوده که در این جهت پیروز هم نشدند.

زورشان به پرسپولیس نمی رسد با مشت روی میز می کوبند

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس در هفته های انتهای لیگ برتر بیستم گفت: پرسپولیس سال جاری در 3 جام جلو می رود و در همه آنها هم شانس اول قهرمانی محسوب می گردد. لیگ و جام حذفی که رقیبی نداریم و گرفتن این جام ها در ایران برای ما عادی شده است. مهمترین رقابتی که الان باید پرسپولیس به فکر کسب آن باشد، لیگ قهرمانان آسیاست که توانست در دور گروهی مقتدرانه پیش برود و صعود کند. شک نکنید تیمی که یحیی و کادرش درست کردند و با هماهنگی که بازیکنان از کنار هم بودن بدست آورده اند، در لیگ ایران هیچ تیمی جلودار آنها نخواهد بود. این تیم چندین سال است که فرم اصلی اش را بدست آورده و به قهرمان شدن عادت نموده است. وقتی تیمی شخصیت قهرمانی پیدا می نماید خیلی سخت است که به کم راضی گردد. خدا را شکر لیگ بیستم هم با اینکه تیم تحت فشار بود و بازی های عقب افتاده داشت، اما توانست خیلی خوب شرایط را مدیریت کند و به صندلی اصلی اش برگردد.

پرسپولیس راه بردن را یاد گرفته است

وی ادامه داد: پرسپولیس باید طبق اولویت ها پیش برود تا هیچ جامی را از دست ندهد. البته که قهرمانی در لیگ برتر باید در اولویت باشد. چون وقتی بتوانند پنجمین قهرمانی پیاپی را بگیرند، با روحیه و اعتمادبه نفس بالاتری سراغ جام های دیگر می فرایند. به نظرم تیمی که آقا یحیی درست نموده می تواند شانس اول قهرمانی در آسیا هم باشد. این جام واقعا دور از دسترس نیست به خصوص اینکه چندسال است این تیم تجربه بازی های بین المللی خوبی بدست آورده و راه بردن را یاد گرفته است. خدا را شکر در لیگ تیم شرایط خوبی دارد و توانسته خودش را به صدر جدول برساند. آنها تک تک بازی ها را با برد پشت سر می گذارند و این نوید روزهای خوبی را می دهد. معتقدم این تیم باید بعد از لیگ در جام حذفی تمرکزش را بگذارد و بعد از آن تنها به لیگ قهرمانان فکر کند. البته که باید در بعضی پست ها هم تقویت گردد تا نیمکتش هم قوی تر باشد. همه رقبای آسیایی به خصوص تیم های عربستانی در حال تجهیز تیم های خود هستند تا باقدرت تر از دور گروهی شوند.

زورشان به پرسپولیس نمی رسد با مشت روی میز می کوبند

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بعضی حواشی ایجاد شده علیه قرمزپوشان مرکز توضیح داد: همواره اطراف تیم های عظیم به خصوص پرسپولیس حاشیه وجود داد. هر مسئله کوچکی که در تیم های کوچک بروز می نماید، در این تیم گسترده تر است و پررنگ تر جلوه می دهند. خیلی از مسائلی که در فضای مجازی برای پرسپولیس ایجاد می نمایند، می خواهند تمرکز تیم را بگیرند. خیلی از بازی ها بوده که داوری علیه پرسپولیس سوت زده است اما حالا یک اشتباه داور به نفع پرسپولیس را در بوق و کرنا نموده اند. این مسائل عادی شده است و بعضی تیم ها چون قدرت فنی و زورشان به ما نمی رسد، وزیر و وکیل راه می اندازند و روی میز مشت می کوبند. چه تیم وزیر و حکومتی است که پول بازیکنانش را نمی دهند؟ اگر تیم وزیر و حکومت است پس چرا این قدر مشکل اقتصادی دارد. بازیکنان پرسپولیس چون باغیرت و حرفه ای هستند دم نمی زنند وگرنه اکثرشان نصف قرارداد خود را گرفته اند. البته بازیکنان ما و کادر فنی این قدر حرفه ای هستند که گول این هیاهو و هوچی گری ها را نخورند. آنها دوست دارند با این شلوغ کاری ها تمرکز تیم و بازیکنان را به هم بریزند تا از این طریق به نتیجه برسند. اما این تیم ثابت نموده مرد روزهای سخت است و نمی توانند با این شیوه های نخ نما شده جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

گرمای هوا در اهواز نباید بهانه برای نبردن باشد

مرتضی کرمانی مقدم درباره بازی های به جای مانده پرسپولیس گفت: تمام بازی ها سخت و سخت است. اصلا بازی راحتی نداریم. تیمی که می خواهد قهرمان گردد نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد. اتفاقا بازی با تیم های قعرنشین خیلی سختتر از تیم های مدعی است. تیم های مدعی برای برد باید حمله نمایند اما تیم های قعرنشین برای گرفتن مساوی، بسته بازی می نمایند. شما این بردهای اخیر پرسپولیس را دست کم نگیرید. تیم مس رفسنجان تیم قدرتمندی دارد و واقعا فوتبال بازی می نماید، اما پرسپولیس آنها را برد. تیم امیر قلعه نویی واقعا خیلی عالی بود. فکر می کنید شکست دادن گل گهر آسان بود؟ آنها تیم خیلی خوبی ساخته اند و هنوز هم دنبال سهمیه هستند. بازی با مس در رفسنجان هم گرمای هوا بود و هم چمن مصنوعی؛ اما پرسپولیس توانست از آن بازی سخت با دست پر برگردد. فکر می کنم زمین اهواز خیلی بهتر از رفسنجان باشد. گرمای هوای اهواز نباید بهانه ای برای نبردن باشد. این تیم می داند باید برای قهرمانی در هر شرایطی برنده گردد. البته بازی سختی خواهد بود. چون فولاد تیمی یکدست و قوی است و مدتهاست در خانه نباخته است.

بازی با فولاد کلید قهرمانی پرسپولیس است

وی در انتها درباره بازی امشب تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: بازی با فولاد کلید قهرمانی پرسپولیس است. واقعا اگر این بازی را بتواند با 3 امتیاز برگردد، شک نکنید که تا 90 درصد قهرمانی را قطعی می نمایند. بعید می دانم گرمای هوای اهواز کار پرسپولیس را سخت کند چون این تیم در هند که واقعا شرجی و وحشتناک بود، بازی کرد و با قدرت راهی مرحله حذفی شد. حالا این تیم برای قهرمانی شک نکنید هرکاری خواهد نمود. بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند و از پس این بازی سخت هم برمی آیند. البته این بدان معنی نیست که بازی های دیگر آسان خواهند بود. هرتیمی برای اینکه بتواند جلوی پرسپولیس قد علم کند، با تمام قوا می آید. الان نبض کار برای قهرمانی دست پرسپولیس است و نباید هیچ امتیازی از دست بدهند. بازی با فولاد نقش معین نماینده دارد و آن طرف هم سپاهان مقابل پیکان کار سختی خواهد داشت. شک نکنید که هر دو تیم با تمام توان برای قهرمانی بازی می نمایند اما می دانند که هر اشتباهی ممکن است قهرمانی شان را به خطر بیاندازد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90707

به "زورشان به پرسپولیس نمی رسد با مشت روی میز می کوبند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورشان به پرسپولیس نمی رسد با مشت روی میز می کوبند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید