جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

به گزارش مهسان بلاگ، کاشی و سرامیک حمام همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بعنوان کفپوش و دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی بوده است. کاشی ها با زیبایی خاصی که دارند محیط حمام را تمیزتر و آرامش بخش تر نشان می دهند و با مقاومت صد در صدی که در مقابل آب و رطوبت دارند، برای مدت زمانی طولانی ایی به جذاب و چشم گیر کردن دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما می پردازند. در این مطلب تعدادی از بهترین مدل های کاشی و سرامیک مناسب حمام و سرویس بهداشتی را به صورت مورد به مورد بررسی خواهیم کرد تا اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در انتخاب مدل کاشی خود سردرگم هستند با دیدن این مدل ها الگوهای مناسبی برای انتخاب در ذهن خود بوجود آورده باشند.

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

اولین مدلی که آشنا می شویم مدل کاشی های براق و منعکس کننده است. اینگونه کاشی ها برای حمام هایی با فضای کوچک بسیار مناسب هستند زیرا با قابلیت بازتابندگی خوبی که دارند، حتی اگر کاشی ها به رنگ تیره باشند، نور را در محیط پخش می کنند و فضای حمام را از آنچه که هست بزرگ تر و جذاب تر نشان می دهند.

مدل دوم استفاده از کاشی هایی به رنگ آبی و فیروزه ای است. کاشی هایی که به رنگ آبی دریا یا آبی سبز هستند، یکی از بهترین رنگ ها برای تزیین دکوراسیون حمام هستند و بگونه ایی حس شناور بودن در امواج دریا را در افراد به شکلی زیبا زنده می کند. البته این مدل هم از کاشی های منعکس کننده استفاده می کند با این تفاوت که این بار به رنگ فیروزه ای هستند. بعضی از مدل ها نیز به شکل موج هستند تا کاملا احساس شنا کردن در دریایی تمیز و آبی رنگ را در بیینده ایجاد کنند. این مدل ها برای حمام و دستشویی ها کوچک مناسب است زیرا رنگ آبی روشن، آرامش بخش و دور کننده هرگونه استرس بی فایده است.

همچنین می توانید حمام و سرویس بهداشتی خود را مانند شکل زیر به یک اثر هنری تبدیل کنید. کاشی هایی که همانند یک پازل با مرتب شدن در کنار هم، یک اثر هنری شیک و زیبا را بوجود خواهند آورد.

اگر عاشق رنگ قرمز هستید پس در انتخاب مدل کاشی قرمز رنگ زیر لحظه ای درنگ نکنید. برای زیباتر شدن این ترکیب می توانید در کنار رنگ قرمز از چوب هایی به رنگ روشن و خنثی در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید.

کاشی های باریک و بلند امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و بنوعی طرحی مدرن برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شود. با این کار حمام خود را عریض تر از همیشه نشان خواهید داد.

در ادامه مدل های زیبای دیگری از کاشی و سرامیک مناسب حمام و دستشویی را مشاهده خواهید کرد.

کاشی و سرامیک حمام

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: اتاق
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64477

به "جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید