جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آنها بالای یک میلیون و 200 هزار تومان است، مشمول دریافت تسهیلات اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه می شوند و می توانند از این وام استفاده کنند.

جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران زهرا زاده غلام در گفت وگو با ایرنا افزود: این تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان اعطا می شود و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن 2 درصد است و بر اساس میزان بهره مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی چهار قسط کسر می شود.

وی گفت: این نوع تسهیلات در سال سه بار قابل استفاده است و بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول از هفتم اسفند ماه تا هفتم فروردین ماه می توانند نخستین مرحله استفاده را داشته باشند و با مراجعه به فروشگاه های رفاه و وین مارکت ها، هر کالایی که در این فروشگاه ها عرضه می شود را خریداری کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان قبل از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir و لینک طرح یاری می توانند از شرایط بهره مندی خود مطلع و آن را اعتبار سنجی کنند.

وی ادامه داد: فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می کند و بعد از آن مشمولان می توانند به فروشگاه های رفاه مراجعه کنند، اگر پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از سوی فروشگاه رفاه ارسال نشود، قبل از مراجعه به فروشگاه ها حتما استعلام بگیرند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان بعد از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و 200 هزار تومانی که در اسفند 98 دریافت کردند، می توانند در مرداد ماه سال 99 دوباره این مبلغ را دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخی بازنشستگان که سپهر کارت ندارند به منظور استفاده از این تسهیلات می توانند برای دریافت سپهرکارت به بانک صادرات مراجعه کنند.

زاده غلام افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری چنانچه هر گونه سئوالی در زمینه این تسهیلات داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن 2500مطرح کنند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39157

به "جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید