جعفری: مقابل ذوب آهن باید باهوش بازی کنیم، از رقابت با محمدی مهر استقبال می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که آنها باید در بازی با ذوب آهن باهوش و کم اشتباه فوتبال بازی نمایند.

جعفری: مقابل ذوب آهن باید باهوش بازی کنیم، از رقابت با محمدی مهر استقبال می کنم

حسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی تیمش در آستانه بازی با ذوب آهن گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و بعد از دو برد پیاپی که به دست آوردیم توانستیم تا رده هفتم جدول بالا بیاییم. تمام هدف ما این است که این فرایند را ادامه داده و باز هم در جدول رتبه بهتری به دست بیاوریم.

مدافع مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا می توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند تاکید نمود: رقابت بین تیم ها فشرده است و هیچ مسابقه ای قابل پیش بینی نیست. همه تیم ها به میزان خودشان قوی هستند و بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد. بازی به بازی جلو می رویم و مس در لیگ سال جاری دنبال کسب برترین رتبه ممکن است. چیزی را نمی توان پیش بینی کرد اما امیدواریم در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته باشگاه مس و مردم رفسنجان باشد.

جعفری در مورد بازی فردا با ذوب آهن مطرح کرد: بازی سختی داریم چون آنها تیم خوبی هستند و انسجام تیمی خوبی دارند. باید باهوش فوتبال بازی کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. قطعا برای برد به میدان می رویم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد رقابت با فرشاد محمدی مهر در خط راست دفاعی مس گفت: فرشاد هم بازیکن خوبی است و من همواره از رقابت استقبال می کنم چون رقابت باعث پیشرفت می گردد. هدف همه ما موفقیت مس است و در قالب یک کار گروهی می توانیم به موفقیت برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 102102

به "جعفری: مقابل ذوب آهن باید باهوش بازی کنیم، از رقابت با محمدی مهر استقبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: مقابل ذوب آهن باید باهوش بازی کنیم، از رقابت با محمدی مهر استقبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید