جوکار: اندازه وزن طلاهای سوریان به اندازه کل افتخارات تاریخ فوتبال ایران است

به گزارش مهسان بلاگ، نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2004 آتن گفت: اصلا فوتبال و کشتی و دیگر رشته های مدال آور المپیکی با هم قابل مقایسه نیستند، وزن یک سوریانِ ما از کل وزن افتخارات فوتبال ما بیشتر است.

جوکار: اندازه وزن طلاهای سوریان به اندازه کل افتخارات تاریخ فوتبال ایران است

مسعود مصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با انتقاد از مسائلی که این روزها در مورد شکست تیم ملی فوتبال و پاداش اهدا شده به آنها مطرح شده است، گفت: من واقعا نمی فهمم چرا باید فوتبال با ورزش های المپیکی ما مقایسه گردد، رشته های غیرفوتبالی ما کجا، آنها کجا؟ اصلا این قیاس معنا ندارد.

وی ادامه داد: بچه های کشتی و سایر رشته ها مثل وزنه برداری، تمرینات بسیار سختی انجام می دهند. من تمرینات فوتبالی ها را هم دیده ام. نمی خواهم حاشیه درست کنم، اما این مسائلی که می گویند واقعا خنده دار است.

جوکار در حمایت از حمید سوریان که شکستش در المپیک ریو در برنامه نود، در حمایت از شکست تیم ملی فوتبال انعکاس پیدا کرد، گفت: آنها اصلا در اندازه سوریان نیستند که بخواهیم شکست فوتبال را با شکست حمید مقایسه کنیم. وزن طلاهای سوریان بیشتر از کل افتخارات تاریخ فوتبال ایران است، اصلا نمی گردد این دو را با هم مقایسه کرد. حتی بهداد سلیمی هم همینطور، ما همه از مظلومیت رشته های المپیکی مطلع هستیم، فوتبالیست ها شاید سنگین ترین چیزی که در زندگی شان بلند نموده اند، قاشق و چنگال باشد اما بهداد وزنه های فوق العاده سنگین را بالای سرش برده است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5255

به "جوکار: اندازه وزن طلاهای سوریان به اندازه کل افتخارات تاریخ فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکار: اندازه وزن طلاهای سوریان به اندازه کل افتخارات تاریخ فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید