حدادی فر: باید مقابل گل گهر هم پیروز شویم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/اصفهان کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با وجود پیروزی در این دیدار هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و باید در بازی با گل گهر نیز نتیجه بگیریم.

حدادی فر: باید مقابل گل گهر هم پیروز شویم

قاسم حدادی فر پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار کرد: به دلیل شرایطی سختی که از نظر روحی بعد از شکست برابر پرسپولیس داشتیم، بسیار تحت فشار بودیم، هم از بیرون باشگاه و هم از داخل مجموعه و هم قسم شدیم که در بازی با نساجی و گل گهر نتیجه بگیریم.

وی اضافه نمود: خوشبختانه امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم، فکر می کنم هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و باید در بازی با گل گهر نیز نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بدشانسی به تیم ما رو کرده است. به غیر از بازی با پرسپولیس که مستحق پیروزی بود، در سایر مسابقاتی که شکست خوردیم هم، باید پیروز می شدیم.

حدادی فر گفت: تلاش خود را انجام می دهیم تا با نتیجه دریافت در چند بازی که تا تعطیات نیم فصل باقی مانده است کمی شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم. خیلی سخت است، اما امیدواریم و همه به هم کمک می کنیم، البته امیدوارم از بیرون باشگاه هم به ما کمک شود تا نتایج لازم را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29125

به "حدادی فر: باید مقابل گل گهر هم پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: باید مقابل گل گهر هم پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید