حضور بسکتبال در المپیک یعنی طلا، هر نتیجه ای بگیریم قابل تقدیر است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی امروز سه شنبه در جریان جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تاخیرش در اردو باهماهنگی کادر فنی بود، گفت: بعد از اتمام لیگ آسیب دیدگی کمی داشتم. با این شرایط به خارج از کشور رفتم و آنجا باید واکسیناسیون می شدم. همین مسئله باعث تاخیر در پیوستنم به اردوی تیم ملی شد.

حضور بسکتبال در المپیک یعنی طلا، هر نتیجه ای بگیریم قابل تقدیر است

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا و طی ملاقات با عربستان و قطر باید خیلی خوب کار کند تا جبران بازی نه چندان دلچسب دو پنجره قبل گردد، اعلام کرد: امیدواریم جدا از نتیجه و برد بتوانیم ملاقاتهای قشنگی داشته باشیم. به هر حال بعد از لیگ هماهنگی دوباره بازیکنان کمی سخت است. زمان زیادی تا مسابقات داریم. امیدوارم در این فاصله بتوانیم هماهنگ تر شویم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در واکنش به پرسش های مطرح پیرامون المپیک و حضور در این بازی ها تاکید نمود: کار سایر رشته ها سخت هستند اما با بسکتبال قابل قیاس نیستند. دقیقا مانند دوی صدمتر که باید آمادگی کامل داشته باشند بسکتبالیست ها هم به همان اندازه کوشش می نمایند و آماده می شوند.

وی با اشاره به حضور 12 تیم در مسابقات بسکتبال المپیک اعلام کرد: یک نگاه به تیم هایی که سهمیه نگرفته اند کار عظیم ایران را برای کسب سهمیه نشان می دهد. این در حالی است که بسکتبال ما امکانات خوبی ندارد و این هم مربوط به امروز نیست. واقعا برای بسکتبال با این شرایط حضور در المپیک ماندن کسب مدال طلاست. با توجه به میزان اهمیتی که به بسکتبال می دهند، ملی پوشان ما هر نتیجه ای در توکیو بگیرند قابل تقدیر است.

نیکخواه بهرامی همچنین در خصوص پاداش های معین شده برای المپیک و مدال آورانش گفت: نمی دانم پاداش های معین شده نتیجه تصمیمات چه کسانی است چون کارشناسی نشده است، کمیته ملی المپیک کارشناسان خوبی دارد اما خوب است گاهی از کارشناسان بسکتبال هم دعوت گردد. بسکتبال در کمیته المپیک کرسی ندارد و به همین دلیل هم کمتر به این رشته اهمیت می دهند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در انتها با یادآوری ملاقات افتتاحیه این تیم مقابل فرانسه در المپیک گفت: همین مسئله باعث دیده شدن بیشترمان می گردد. در المپیک همه بازی ها سخت است به خصوص که ما گروه سختی هم داریم اما با تمام توان راهی توکیو می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87415

به "حضور بسکتبال در المپیک یعنی طلا، هر نتیجه ای بگیریم قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بسکتبال در المپیک یعنی طلا، هر نتیجه ای بگیریم قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید