حضور مسئولان در مرکز پاسخگویی سامد لازم است

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار همدان گفت: مسئولان باید با حضور در مرکز جوابگویی سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) جوابگوی مطالبات و درخواست های مردمی باشند.

حضور مسئولان در مرکز پاسخگویی سامد لازم است

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در حاشیه برنامه پاسخگویی سامد اضافه کرد: تماس با سامانه 111 و گفت وگو با مسئولان برای مردم جدی شده است، به ویژه برای افرادی که با مرکز استان همدان فاصله بیشتری دارند، زمینه مساعدی را فراهم می نماید.

وی اظهار کرد: مهم ترین ویژگی و کارایی سامانه سامد (تلفن 111) این است که خواسته ها و مسائل تماس گیرندگان در بازه زمانی مشخص، عملیاتی شده و نتیجه اقدام نیز به مخاطبان گزارش می گردد.

استاندار همدان سامانه سامد را اقدام ارزشمند توصیف کرد و گفت: این سامانه، برقراری ارتباط بین مدیران و مردم را بهتر و بیشتر نموده و موجب نزدیکی مردم و مسئولان می گردد.

شاهرخی گفت: در این زمینه تا نتیجه نهایی درخواست شهروندان پیگیری می گردد، در پاسخگویی به درخواست های مردمی تأکید بر آن است که مسائل مرجعان به درستی و بار اهنمایی های درست و اصولی رسیدگی گردد.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی به همه درخواست های مردمی با سامانه سامد بیان نمود: در رسیدگی به درخواست های مردمی باید وقت کافی صرف گردد تا به بهترین شکل اجرایی گردد.

استاندار همدان از ساعت 8. 30 تا 10. 30 روز چهارشنبه /دوم بهمن/ با حضور در سامد (تلفن 111) به خواسته ها و مسائل 50 نفر از تماس گیرندگان از نقاط مختلف استان و در حوزه های گوناگون پاسخ داد.

مقام عالی دولت در استان، دستور پیگیری خواسته ها را به مدیران و کارشناسان مربوطه صادر و به عملیاتی شدن قول های داده شده تأکید کرد.

شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان همدان طبق اطلاع رسانی قبلی با حضور در این مرکز به سؤال های مخاطبان پاسخ می دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33452

به "حضور مسئولان در مرکز پاسخگویی سامد لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مسئولان در مرکز پاسخگویی سامد لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید