خانه ملت ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران: برنامه ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه اگر برودت هوا شدت یابد، صنایع سیمانی باید از مازوت استفاده نمایند، گفت: در قراردادهایی که با صنایع داریم، تامین گاز در 8 ماه ابتدایی سال تضمین شده، اما در 4 ماه دوم صنایعی که می توانند، باید از سوخت دوم استفاده نمایند.

خانه ملت ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران: برنامه ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم

مجید چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره شرایط تامین سوخت موردنیاز واحدهای فراوریی و صنعتی در فصل سرما، گفت: ما تمام کوشش خود را برای تامین گاز موردنیاز صنایع در فصل سرما به کار می بریم زیرا به اهمیت فراوری واقف هستیم.

وی از مردم ایران دعوت کرد که با کاهش مصرف به دولت و شرکت ملی گاز در تامین گاز پایدار صنایع یاری نمایند و اضافه نمود: هرچند برای مدیریت گاز صنایع در اوج سرما نیز برنامه ریزی شده اما اگر برودت هوا شدت یافته و مصارف افزایش یابد، باید اولویت های درنظر گرفته شده اعمال گردد.

چگینی با بیان اینکه تا به امروز برنامه ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم، ادامه داد: کوشش می گردد که محدودیتی ایجاد نگردد اما طبیعی است که به طور مثال صنایع سیمان که می توانند از سوخت دوم استفاده نمایند، در این زمان از مازوت استفاده نمایند و ما گاز آن ها را مقداری محدود کنیم؛ در قراردادهایی که با صنایع داریم، تامین گاز در 8 ماه ابتدایی سال تضمین شده، اما در 4 ماه دوم صنایعی که می توانند، باید از سوخت دوم استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توضیح داد: با این وجود کوشش می گردد که در صورت امکان گاز صنایع تامین گردد اما اگر شرایطی ایجاد گردد که از نظر گاز با محدودیت روبه رو شویم این واحدها باید از سوخت دوم استفاده نمایند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100740

به "خانه ملت ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران: برنامه ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ملت ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران: برنامه ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید