خبرنگاران امیرکاظمی در دست در دست و مستندسازان در نردبان

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- حضور امیر کاظمی، بازیگر سریال لیسانسه ها در برنامه دست در دست و میزبانی برنامه نردبان از مستندسازان (پیروز کلانتری و جمشید مجددی) از جمله مهمترین خبرهای امروز سیماست.

خبرنگاران امیرکاظمی در دست در دست و مستندسازان در نردبان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دست در دست در چهارمین قسمت از ویژه برنامه زمستانی خود که آدینه 3 بهمن روانه آنتن می گردد میزبان امیر کاظمی است.

امیر کاظمی، بازیگر سریال لیسانسه ها که هم اکنون جدیدترین نقش آفرینیش در سریال باخانمان را شاهدیم، در شب نشینی زمستانی دست در دست هم صحبت سیاوش عقدایی مجری برنامه می گردد تا معاشرتی گرم در دلِ زمستانی متفاوت با سال های پیشین صورت بگیرد.

اما این برنامه در بخش دعوت از گروه های جهادی این بار میزبان کمیل کرمانی یکی از جهادگرانی است که این روزها با داستانی ویژه از شکل گیری گروهش و اشاره به کمک ها و همدلی هایی مثل ساخت مسجد و حضور به موقع در مواقع بحرانی مثل زلزله کرمانشاه، سیل گلستان و خوزستان، ساخت و تعمیر منازل زلزله زده کرمانشاه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، در این برنامه حاضر می گردد.

دست در دست که چندیست فصل پاییزی خود را پشت سر گذاشته در ویژه برنامه فصل زمستانی خود با دعوت از مهمانانی ویژه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی، علمی و ... علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این جهت هم صحبت افرادی می گردد که گام های موثری در کمک رساندن به همنوعان خود برداشته اند.

دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدّادی و کارگردانی احسان مرادی که پنجشنبه و آدینه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می گردد.

داور جشنواره حقیقت، مستندهای شهری را به نقد کشید

برنامه نردبان با حضور سیدسلیم غفوری مدیر شبکه افق، پیروز کلانتری و کارگردان مستند مایا و بیجه روی آنتن می رود. بیست و هشتمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیون نردبان، آدینه 3 بهمن ماه روی آنتن شبکه مستند می رود.

در این قسمت از برنامه، سید سلیم غفوری مدیر شبکه افق مهمان برنامه است. او در گفت وگو با حامد شکیبانیا، از شرایط سینمای مستند ایران سخن گفته و نگاهی موشکافانه به مستندهای شهری به ویژه در چهاردهمین دوره سینماحقیقت دارد. غفوری داور چهاردهمین جشنواره سال جاری سینماحقیقت بود. وی هم چنین درباره پرداخت سینمای مستند به اقوام، به ویژه سیستان و بلوچستان نکاتی را مطرح نمود.

مهمان دیگر نردبان این هفته، پیروز کلانتری، مستندساز باسابقه کشور است. او ضمن صحبت درباره مستندهای شهری درباره دو فیلم مستند خود به نام سالینجرخوانی در پارک شهر و تهران چند درجه ریشتر صحبت کرد.

جمشید مجددی در بخش دیگر برنامه درباره تجربه حضور خود در جشنواره های زوریخ و داک پوینت هلسینکی صحبت کرد. مستند مایا ساخته این کارگردان باسابقه کشور، چندی پیش نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی مستند جشنواره زوریخ بود و این روزها در جشنواره داک پوینت هلسینکی با آثاری از سراسر دنیا به رقابت می پردازد.

در این قسمت از برنامه با میکائیل دیانی، کارگردان مستند بیجه نیز گفت وگو شده است. این فیلم مستند به آسیب های اجتماعی بچه ها حاشیه نشین پرداخته و پرونده بیجه، قاتل سریالی بچه ها پاکدشت را پس از 15 سال بازخوانی می نماید. امید بلاغتی، کارشناس نردبان نقد و آنالیز جامعی از مستند بیجه ارائه کرد.

نردبان مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که کوشش می نماید به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم هایی متنوع آدینه ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می رود.

تقدیر یگان حفاظت محیط زیست از مدیر شبکه سلامت و برنامه مثبت سلامت

مدیر شبکه تلویزیونی سلامت صدا و سیما گفت: محیط زیست رکن از یاد رفته اجتماعی و فرهنگی این روزهای جامعه ماست.

دکتر قاسمی، مدیر شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ملاقات با سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، بر توسعه بستر کار رسانه ای در حفاظت از محیط زیست و حمایت از محیط بانان، تاکید نمود.

وی ضمن تقدیر از هماهنگی خوب رسانه ای یگان حفاظت محیط زیست و شبکه تلویزیونی سلامت، هماهنگی بیشتر دو سازمان را سبب ایجاد زمینه های اثرگذارتر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست دانست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75962

به "خبرنگاران امیرکاظمی در دست در دست و مستندسازان در نردبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیرکاظمی در دست در دست و مستندسازان در نردبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید