خبرنگاران بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان: مهرام حریف قابل احترامی بود

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: خدا به من یاری کرد که شوت از راه دورم تبدیل به گل شد و برنده بازی شدیم. مهرام تیم بسیار قابل احترامی بود و تا آخرین ثانیه مقابل ما جنگید.

خبرنگاران بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان: مهرام حریف قابل احترامی بود

به گزارش خبرنگاران، چهارمین ملاقات تیم های مهرام و شهرداری گرگان در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) از ساعت 20:30 در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار گردید و در سرانجام گرگانی ها پیروز شدند با درخشش پری پتی و با نتیجه نزدیک 110 بر 103 مهرام را برای سومین بار شکست دهد و به قهرمانی لیگ دست یابند.

پتی بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از سرانجام این بازی اظهار کرد: خیلی بازی خوبی بود. آن ها آمده بودند تا بازی را از ما ببرند. بازیکن اصلی آنها اخراج شد اما مهرام تا آخر جنگید.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم خیلی خوبی روبروی ما بود و من کلاهم را برای آنها از سر برمی دارم. به مربی و بازیکنان تیم حریف بابت بازی خوبشان تبریک می گویم.

وی ادامه داد: خدا به من یاری کرد که شوت از راه دورم تبدیل به گل شد و همان جا فهمیدم که قهرمان می شویم. از ایرانی ها به خاطر اینکه سه سال هوای من را داشتند تشکر می کنم. طرفداران دو سال انتظار قهرمانی داشتند و ما توانستیم در سال سوم قهرمان شویم.

شهرداری گرگان با پیروزی امشب به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال دست یافت.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84414

به "خبرنگاران بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان: مهرام حریف قابل احترامی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان: مهرام حریف قابل احترامی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید